خلاصه ای از نشست هفتگی باشگاه طببعت دوست دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

به نام خدا

در ابتدا خانم نازی یگانه جو به عنوان مجری، جلسه را آغاز کردند . سپس گزارش برنامه شیراز گردی توسط خانم تقوی با کلیپ ارائه گردید .
این برنامه به همت آقایان اکبری فرد، عطروش و شکررو در روز شیراز و در محله های قدیمی از جمله بی بی دختران، دلگشا و بازار وکیل با حضور ۷۰ تن برنامه ریزی و اجرا گردید .

سپس آقای هادی آسیابانی گزارش صعود قله برم فیروز که در تاریخ ۹ اردیبهشت و با حضور ۱۹ نفرشرکت کننده اجرا گردید را با کلیپ زیبایی ارائه دادند.
در ادامه خانم باقری، مدیریت بانوان باشگاه در خصوص تقویم ۶ ماهه و اهداف آن از جمله صعود به قله دماوند و سبلان و پیش نیازهای آن صحبت کردند و از عزیزانی که اولین ۴ هزار متری خود را صعود می کنند خواستند با مسوولین فنی باشگاه؛ آقای ابوذر آسیابانی و خانم آناهید بخشی زاده هماهنگی نمایند .

 


همچنین خانم باقری از زمان شروع فعالیت خود به عنوان مسوول کارگروه آموزش ، علاوه بر سمت مدیریت بانوان ، اعلام کردند؛ تاکنون 16 دوره با ۱۲۵ نفر شرکت کننده ، برگزار گردیده است و تا پایان خرداد ماه نیز 34 دوره آموزشی را برگزار خواهند نمود و متقاضیان عزیز جهت شرکت در این دوره ها ثبت نام نمایند .
ایشان در رابطه با جلسه مربیان و مرببان راهنمای کوهستان در کلیه رشته ها که قرار است هفته آینده جهت هم اندیشی برگزار گردد خبر دادند و اینکه این عزیزان به شماره ۰۹۱۷۴۷۴۸۴۸۹ پیام دهند .

در ادامه گزارش قله بل اقلید طرح سیمرغ توسط آقای بهروز پایداری که توسط ۲۳ نفر در تاریخ ۸و ۹ اردیبهشت به اجرا درآمد را با ارائه کلیپ به سمع و نظر حاضرین رساندند .
همچنین در کنار این برنامه یاد و خاطره همنورد عزیز آقای محمدرضا دهقانی با حضور برسر مزار ایشان گرامی داشته شد ؛ ( گزارش کامل در سایت باشگاه طبیعت دوست Tabiatdost.com قابل مشاهده هست )
در ادامه خانم میرهادی گزارش برنامه تنگ قاسم خانی در منطقه ده دز در شهرستان ایذه که در تاریخ ۱و۲ اردیبهشت با حضور ۱۴ نفر اجرا گردید را ارائه دادند و توان بالای نفرات و تمرینات مستمر توسط آقای هاشم انتظاری و آقای هادی آسیابانی را نقطه عطفی برشمردند که زبانزد گروهها و کوهنوردان دیگر نقاط بوده است ، در پایانِ گزارش آقای ابوذر آسیابانی مسوول فنی باشگاه از خانم میرهادی و آقای سریرچی قدرانی نمودند و زحمات و تلاشهای این دو عزیز در برنامه های دره نوردی و به خصوص در این برنامه را بسیار ستودند .

همچنین اقای ابوذر آسیابانی در خصوص تقویم ۶ ماهه و برنامه های مختلف به تفضیل صحبت کردند و اعلام کردند برنامه های طرح سیمرغ توسط آقای بهروز پایداری ، دره نوردی خانم بهناز میرهادی و آقای سریرچی ، دیواره نوردی آقای بدیعی فرجام و دیگر کارگروهها توسط عزیزان همکار و همگام در حال برنامه ریزی دقیق و اجرای هر چه بهتر می باشد.

در پایان؛ گزارش برنامه کرمانشاه توسط خانم بهار نعمت الهی ارائه گردید این برنامه توسط آقای محمد ابراهیم اسفندیاری در تاریخ ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت به اجرا درآمد .

جلسه در ساعت ۲۱:۱۶ به پایان رسید .

 

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام