خلاصه ای از نشست هفتگی باشگاه طبیعت دوست در تاریخ ۱۴۰۱/۳/۲

به نام خدا 

جلسه با اجرای خانم محبوبه محمدی آغاز گردید.

در ابتدا آقای هادی پاکباز کلیپ آموزشی در خصوص زمین شناسی ، چگونگی پیدایش حیات ، تغییرات اب و هوایی و … نکاتی را بیان کردند و قرار شد ماهی یک بار در جلسات هفتگی، در ادامه مبحث زمین شناسی کارگاه آموزشی برگزار نمایند .

سپس خانم افسانه باقری سرپرست بانوان و مسوول کارگروه آموزش از اجرای کلاسهای آموزشی گزیدگی ها ، بقا در طبیعت ،برف مقدماتی ، سنگ مقدماتی آقایان و بانوان و دره نوردی توضیحاتی دادند و اعلام کردند ثبت نام این دوره ها انجام می پذیرد .

در ادامه با تقدیر از اجرای برنامه خانوادگی و پیمایش جنگل مالاگاله توسط آقای صوفی و آقای آزادی، از آقای صوفی دعوت گردید تا در این خصوص صحبت نمایند .


آقای صوفی از تدارکات قبل از برنامه که شامل پیمایش منطقه ، بازبینی، هماهنگی ها و برنامه ریزی قبل از آن بود، صحبت کردند و از عزیزانی که در اجرای برنامه مالاگاله همکاری کردند قدردانی نمودند .

سپس آقای سیفی گزارش کاملی از برنامه به همراه کلیپ ارائه دادند و از تدارکات عالی و تهیه وعده های غذایی در منطقه برای ۱۲۰ نفر که نشان از مدیریت و برنامه ریزی بسیار عالی بود صحبت کردند ( گزارش برنامه در سایت طبیعت دوست )

همچنین آقای جواد عطروش مسوول کارگروه محیط زیست با طرح سوالی در خصوص آتش سوزی در جنگل و نحوه اطفاء آن به قید قرعه به یکی از عزیزانی که جواب صحیح داده بودند، هدیه ای اهداء کردند .

سپس آقای میلاد کشاورزی در رابطه با صعودهای برون مرزی صحبت کردند و اینکه قرار است در امسال اجرای صعودهای ۶۰۰۰و ۷۰۰۰ متری در منطقه آناپورنا را در دستور کار قرار دهند ، علاقمندان و متقاضیان به شرکت در صعودهای برون مرزی می توانند با ایشان هماهنگی نمایند.

سپس گزارش قله دلو توسط آقای عباسی که سرپرست صعود بودند ارائه گردید.
همچنین ایشان از راهکارهای محیط زیستی که به چوپانان و عشایر منطقه؛ در خصوص نگهداری درختان و حفظ اکوسیستم داده شد، صحبت کردند . سپس؛ آنیتا ادیب نونهال ۷ ساله که در برنامه شرکت کرده بود مورد تحسین همگان قرار گرفت و به یادگار هدیه ای از طرف آقای عباسی و آقای عطروش به ایشان تقدیم گردید .

در ادامه نیز گزارش پیمایش منطقه ی دلو که به سرپرستی آقای بهروزپایداری اجرا گردید توسط آقای عباس زمانی با نمایش کلیپ انجام گردید.

پس از گرفتن عکسی به یادگار جلسه به پایان رسید .

 

 

 

 

 

 

 

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام