خلاصه ای از نشست هفتگی باشگاه طبیعت دوست؛ دوشنبه ۹ خرداد۱۴۰۱

با نام و یاد خدا 

 

جلسه با مجری گری خانم بهار نعمت الهی آغاز گردید.

در ابتدا گزارش برنامه لفور مازندران توسط ایشان با کلیپ ارائه گردید .
این برنامه توسط خانم نعمت الهی و آقای اسفندیاری و مسوولیت فنی آقای حکیم الهی برنامه ریزی و اجرا گردید و ۱۰ نفر از اعضاء در این برنامه شرکت کردند بازدید از آبشار ، جنگل پیمایی در مناطق بکر و زیبا و …. از جذابیت های این برنامه بود.
همچنین حضور و همراهی یک خانواده ۵ نفره در کنار دیگر اعضاء و حمایت و استفاده از تجهیزات گروهی در طول سفر از چالش های این برنامه بوده است .
سپس گزارش برنامه صعود به قله دراک توسط خانم بردو با کلیپی که توسط آقای رحمانیان آماده شده بود ارائه گردید.
این برنامه توسط خانم بردو از مسیر تنگ انجیری یا فراخ ؛ با حضور ۲۰ نفر از اعضاء ، پیشکسوتان و آقای میلاد کشاورزی اجرا گردید مربی آقای اکبر ابراهیمی و راهنمای سطح باشگاه آقای سید رسول علمدار بودند .

در ادامه گزارش صعود قله قلات توسط آقای علی محمد کاوه ارائه گردید این برنامه ی نیم روزه توسط آقای جواد گیلر ، با حضور ۱۱ نفر از اعضاء باشگاه از مسیر چشمه طهماسبی اجرا گردید .

سپس آقای محمد جواد عطروش مسوول کارگروه محیط زیست باشگاه از جمع آوری نیم ساعته یک بطری ته سیگار توسط خودشان در منطقه محلاتی خبر دادند که متاسفانه از این آلودگی کوچک اما فراوان غافلیم و در خصوص برنامه پاکسازی پارک آزادی از ته سیگار که قرار است آخر هفته انجام گردد توضیحاتی دادند و از اعضاء جهت شرکت همگانی دعوت کردند .

سپس آقای اکبر ابراهیمی مدیریت باشگاه در خصوص نکات زیر صحبت کردند .

* قدردانی از آقای عبدالحمید نطاق جهت تکمیل پارتیشن اداری و بخش سالن سنگ باشگاه .
* تقدیر از مربیان باشگاه که در جلسه مربیان در تاریخ ۸ خرداد ماه شرکت نمودند، همچنین در این جلسه از اهداف باشگاه ، چشم اندازهای آینده و همکاری های آتی بین مربیان و اعضاء صحبت گردید که با حضور و همکاری این عزیزان برنامه ها و تمرینات با برنامه ریزی دقیق تر ، هدفمندتر و پر رونق تر از قبل اجرا خواهد شد .
سپس انتقادات و پیشنهادات اعضاء حاضر شنیده و مورد بحث قرار گرفت .
در پایان آقای ابراهیمی عنوان کردند اعضاء هیات مدیره همیشه در راستای پیشرفت و توسعه باشگاه ، آماده شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات کلیه عزیزان خواهند بود .

 

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام