صعود سراسری کوهنوردان کارگر کشور به قله «کلار» به مناسبت گرامی داشت هفته مبارزه با مواد مخدر در استان چهار محال و بختیاری/ بروجن+عکس

متن خبر :

به گزارش مهدی عرفانیان مسئول روابط عمومی کوهنوردی کارگران کشور؛ صعود سراسری کوهنوردان کارگر کشور به قله کلار به مناسبت گرامی داشت هفته مبارزه با مواد مخدر در استان چهار محال و بختیاری شهرستان بروجن با هدف توسعه امر ورزش   در جهت حفظ سلامتی کارگران در تاریخ یکم‌ الی دوم تیر ماه ۱۴۰۱ برگزار شد .

در این برنامه استان های   هرمزگان، فارس، مرکزی، خوزستان، قم، خراسان رضوی، کهگیلویه وبویر احمد، آذربایجان غربی و چهار محال وبختیاری شرکت کرده بودند و با مشارکت بالغ بر ۱۰۰ کوهنورد کارگر کشور با همراهی کوهنوردان استان میزبان برگزار گردید.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان، معاونین فرماندار، فرماندهی پلیس راهور شورای اسلامی و نیروی انتظامی، مدیریت دانشگاه آزاد و عوامل اجرایی و مدیران حامی برنامه شرکت فولاد سفید دشت چهار محال وبختیاری در مراسم افتتاحیه حضور داشتند.

همچنین توسط سرکارخانم دانشفر و فرجی پور لوح تقدیری که از طرف فدراسیون ورزش کارگری تهیه شده بود به عوامل اجرایی و مدیران و مسولین استان وشهرستان در حین مراسم اهدا شد.

در این صعود مدیران و مسئولین استانی و شهرستان بروجن مشارکت حداکثری داشتند که باعث دلگرمی وامتنان خاطر بود. حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مسیر کوه و معاونین ایشان گرمابخش این صعود بود.

خاطرنشان می شود؛ حضور همکاران انجمن کوهنوردی کارگری استان چهار محال وبختیاری وشهرستان بروجن در پذیرش وتدارکات وهمراهی اجرای برنامه ستودنی وقابل تحسین بود.

صبح روز پنجشبه دوم تیرماه ساعت ۴بیدار باش زده شد و ۶ بامداد کوهنوردان در یک ستون به طرف قله حرکت کردند. مسیر بسیار زیبا و دیدنی بود و کادر اجرای و راهنمایان محلی با دقت زیاد تیم را ‌در مسیر هدایت کردند.

شایان ذکر است؛ تعداد زیادی از بانوان کوهنورد در برنامه حضور داشتند.

کوهنوردان با گذر از دشت زیبا ویال کوه و صخره ها ی سنگی و کنار دریاچه زیبای حوالی قله، خود را به یال قله رسانده و در ساعت ۱۲ قله کلار صعود شد و پرچم مقدس کشور بر فراز قله به اهتزاز در آمد .

در ساعت ۱۸ با رسیدن به محل اسکان و پذیرایی نهار این برنامه در صحت و سلامت شرکت کنندگان، خاتمه یافت.

عکس ها را در ادامه ملاحظه نمائید: 

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام