بازدید از مجتمع های کوهستانی رودبارک و ونداربن و پناهگاه سرچال در منطقه علم کوه توسط مسئولین کمیته پناهگاه‌ها

متن خبر :

درطول هفته گذشته آخرین وضعیت موجود اماکن ورزش کوهنوردی منطقه رودبارک و ونداربن مورد بررسی «حسین امانی» رئیس کمیته پناهگاه‌های فدراسیون قرار گرفت و معایب و نواقص آنها طی برگزاری جلسات هماهنگی بین رانندگان و فعالین حوزه ترابری منطقه و چارواداران مورد ارزیابی قرار گرفت.

 همچنین همانند سنوات گذشته آب آشامیدنی چشمه، در منطقه‌ی کنگلک بالا توسط کوهنورد پیشکسوت؛ «رسول نقوی» راه اندازی شد.

شایان ذکر است؛ بازدید و بررسی آخرین وضعیت پناهگاه سرچال، لیست برداری از نواقص آن از دیگر برنامه های کمیته پناهگاه ها بود.

خاطرنشان می‌شود؛ با توجه به شرایط فنی و خاص بودن منطقه علم کوه و ظرفیت‌های محدود این منطقه برای ارائه خدمات به کوهنوردان عزیز، توصیه کمیته پناهگاه‌ها؛ بر هماهنگی دقیق‌تر با مسئولین مجتمع‌های کوهستانی منطقه و برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه کوهنوردی در طول هفته و ایام غیر تعطیل است.

توجه بیشتر به مباحث زیست محیطی و صعود، پس از کسب آمادگی‌های مختلف و تجربیات لازم، می تواند موجب حفاظت از مناطق شده و همچنین با هماهنگی لازم، از بروز حوادث احتمالی جلوگیری و باعث موفقیت در اجرای برنامه گردید.

همراهی و همکاری با عوامل کمیته پناهگاه‌های فدراسیون، نظم و انضباط اجتماعی و برخورد مناسب با عوامل محلی، از درخواست‌ها و تقاضاهای کمیته پناهگاه‌ها از کوهنوردان فهیم است.

عکس ها را در ادامه ملاحظه نمائید:

https://www.msfi.ir/ArticleView/Index/23921

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام