خلاصه ای از نشست هفتگی باشگاه طبیعت دوست عصر دوشنبه ۱۴۰۱/۰۴/۱۳

جلسه در ساعت ۷:۳۰ با اجرای خانم رضوانی ( مجری جلسه ) آغاز گردید.

پس از آن گزارش برنامه شب مانی دراک که در تاریخ ۱۰ تیر ماه و پیش نیازی برای صعود دماوند بود توسط آقای نصیری ارائه گردید .

سپس آقای عطروش در خصوص غذا دادن یا ندادن به سگ های ولگرد صحبت کردند و نظرات دوستان را جویا شدند؛ شاید در حال حاضر این موضوع برای کوهنوردان و ورزشکارانی که در مکانهای خلوت ورزش می کنند به معظل بزرگی تبدیل شده که می بایست چاره ای اندیشیده شود .

همچنین در خلال نظرات دوستان خانم رضایی در مورد نژاد سگ های ولگرد تحقیقاتی انجام داده بودند که بسیار مفید بود .

سپس آقای علمدار مسوول کارگروه کوهنوردی در خصوص صعود به قله دماوند و مسیرهای در نظر گرفته شده صحبت کردند که مسوولین و کمیته فنی بر اساس توان نفرات و شرکت منظم در تمرینات، مسیر صعود اعضاء را مشخص می کنند و توصیه کردند؛ شرکت در تمرینات را جدی بگیرید .

همچنین ایشان عنوان کردند؛ کلیه اعضایی که برای اولین بار به دماوند صعود می کنند از مسیر جنوبی که دارای کلیه امکانات رفاهی و مکانی ایمن و در دسترس می باشد در نظر گرفته شده است .
پس از ایشان آقای سعادت در مورد آماده سازی کوله جهت برنامه های دو روزه به تفضیل صحبت کردند .

سپس آقای ابراهیمی مدیر عامل باشگاه در خصوص صعودهای سنگین و پیش نیازها و تمرینات مرتبط با آن صحبت کردند که شرط لازم جهت شرکت در این صعودها، شرکت منظم در تمرینات آنهاست .

ایشان از جلسه هیات مدیره صحبت کردند؛ که مسوولین بخش ها و کارگروه های باشگاه را بر اساس توانمندی و شایستگی معرفی کردند .همچنین از اضافه شدن بخش جدیدی به باشگاه با عنوان ناوبری صحبت کردند که با توجه به تخصصی شدن باشگاه و سطح دانش اعضاء، زین پس کلیه سرپرستان جهت صعودها و برنامه های اکتشافی و ترک برداری از مسیرهای صعود و گزارشات، مجهز به جی پی اس و امکانات جهت یابی با تکنولوژی روز خواهند شد .

ایشان از اجرای برنامه ها و تمرینات هفتگی با حضور مربیان و مسوولین توانمند صحبت کردند که کلیه تمرینات به صورت تخصصی انجام می گیرد .
در ادامه حکمِ انتصاب ِ مسوولین کارگروه ها ، به این عزیزان تقدیم گردید .

سپس آقای میلاد کشاورز در خصوص صعود برون مرزی به قله کازبک گرجستان صحبت کردند .

پس از ایشان آقای بهروز پایداری در خصوص صعود برون مرزی به قله آراگاتس ارمنستان توضیحات کاملی ارائه دادند و به سوالات دوستان پاسخ دادند .

جلسه در ساعت ۲۲ به پایان رسید و عکسی به یادگار ثبت گردید .

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام