برگزاری چهارمین دوره مسابقات دوی کوهستان (اسکای رانینگ) قهرمانی استان مرکزی+ نتایج و عکس

متن خبر :

چهارمین دوره مسابقات دوی کوهستان (اسکای رانینگ) قهرمانی استان مرکزی (یادواره هیمالیا نورد برجسته زنده یاد رضا آدینه) به منظور انتخاب نفرات برترو اعزام به مسابقات قهرمانی کشور در روز جمعه مورخ 11/06/1401   در دو رده سنی زیر ۴۵ سال و بالای ۴۵ سال در ارتفاعات دره گردو شهرستان اراک برگزار گردید .

در این مسابقات ورزشکارانی نیز از استان ایلام حضور داشتند که نفرات برتر هر استان در جداول امتیازی جداگانه به فدراسیون اعلام خواهد شد و به تمام نفراتی که مسیر مسابقات را به پایان رساندند مدال ) (Finishing ) اهدا گردید.

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز نیز با حضور جناب آقای بیاتیان معاونت محترم خدمات شهری شهرداری اراک٫ جناب آقای عین القضات رئیس محترم شورای اسلامی شهر اراک٫ جناب آقای قربانی رئیس محترم کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر اراک٫ جناب آقای شعبانی رئیس محترم سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی   شهرداری اراک ٫سرکار خانم علی بخشی معاونت محترم امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی ٫خانواده محترم زنده یاد آدینه و جمعی از پیشکسوتان و ورزشکاران به مرحله اجرا درآمد.

نفرات برتر رده سنی بالای ۴۵ سال (آقایان )

۱-ابراهیم قلعه نوعی

۲-محسن سمیعی

۳-صادق علی ربیعی

نفرات برتر رده سنی زیر ۴۵ سال (آقایان )

۱-وحید قهرمانی

۲- مصطفی مشایخی

۳- رامتین احمدی

نفر برتر رده سنی زیر ۴۵ سال (بانوان)

۱- فرزانه عسگری

شایان ذکر است که آقای وحید مهربانی با زمان ۲ ساعت و پنج دقیقه ۳۸ ثانیه اولین نفری بود که مسیر مسابقات را طی نمود.

در اینجا از همکاری و زحمات بی دریغ کارگروه های اسکای رانینگ تدارکات و پشتیبانی و جستجو و نجات هیئت کوهنوردی استان مرکزی و مدیریت محترم باشگاه های کوهنوردی اوج ٫پرواز ٫مهر٫ فجر٫صعود ٫دارینو و عاشقان کوهستان که در برگزاری داوری پرچم گذاری پذیرایی و امداد و نجات این مسابقات ما را یاری نمودند کمال تشکر و قدردانی می گردد.

همچنین از همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اراک هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان مرکزی و فوریت‌های پزشکی استان مرکزی کمال تشکر و قدردانی را داریم.

روابط عمومی هیئت کوهنوردی و صعود استان مرکزی

عکس ها را در ادامه ملاحظه نمائید:

https://www.msfi.ir/ArticleView/Index/26163

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام