مراسم تقدیر از پیشکسوتان باشگاه طبیعت دوست شیراز در تاریخ 1401/08/23

هیات موسس و هیات مدیره باشگاه طی مراسمی ، ازپیشکسوتان باشگاه که از موثرترین اشخاص در تاسیس گروه طبیعت دوست درسال 1361 و همچنین تبدیل گروه به باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست بوده اند تقدیر نمود . تعدادی از این افراد قبل از سال 1372 در این تشکیل بوده اند . جلسه با گفتن خاطرات تلخ و شیرین سالهای گذشته توسط این عزیزان شروع شد . سپس جناب آقای سرهنگ سید احمدی ( رئیس موسسین ) و آقای اکبر ابراهیمی ( مدیرعامل ) خلاصه ای از تاریخ تاسیس باشگاه ، با حضور اولین سرپرست جناب آقای مهدی زاده بیان نمودند و از تلاشهای این دوستان که هر کدام از یک تا هشت سال مسئولیت و مدیریت مجموعه را داشته اند تشکر و قدردانی بعمل آمد ؛ و همچنین به 39 نفر از اعضاء پیشکسوت لوح مزین به عکس اعضاء در قاب درخور آن عزیزان اهداء شد .

در ادامه دوستان و پیشکسوتان محترم مانند قبل سخاوت به خرج داده و هدایایی را به باشگاه اهداء نمودند . اعضایی که در این برنامه لوح دریافت نمودند عبارت بودند از :

1- هدایت الله مهدی زاده 2- محمد علی عدالتی 3- حاج سهراب جعفری 4- مصطفی اکبرپور 5- حسام علویان مهر 6- حاج حمید نطاق 7- علی صادق زادگان 8- حاج محمد فلسفی 9- حاج رحیم نطاق 10-هاشم طاهریان فرد 11- احمد شورانگیز 12- سید عبدالرضا سید احمدی 13- مریم آریانفر 14- دکتر محمد مسعود خلوص 15- علی پور جعفر 16- جواد گیلر 17- دکتر محسن میر احمدی 18- حاج سیامک محجوب 19- عبدالخالق همتی 20- حاج مجید نطاق 21- عبادالله فیلی 22- عطالله کمالی نیا  23- عبدالرضا گلشن 24- حاج منصور معانی 25- کمال گل رویان  26- نصرالله کشاورز 27- علیرضا صداقت 28- احسان فهندژ 29- شهرام آریانفر 30- شهربانو سلیمانی 31- مهناز طائی صفت 32- سمیه نعمتی 33- شهلا مصلح 34- فریده یگانه جو 35- شهرام چمن فر 36- علیرضا نطاق 37- حاج قدرت الله حاج محمد کاظمی 38 – حاج اصغر کاوه 39-حاج علی محمد کاوه

در این جلسه آقای سرهنگ سید احمدی از حاضرین و سرپرستان و کارگروه هایی که با جناب آقای اکبر ابراهیمی مدیر باشگاه همکاری میکنند تقدیر و تشکر نموده و متذکر شده اند که کسانی که اسباب کار خیراین مجموعه میگردند خداوند یار و یاور آنها در زندگی خواهد بود . آقای اکبر ابراهیمی ، مدیر باشگاه با تقدیر و تشکر از مسئولین کارگروه ها و مسئولین بخشهای باشگاه که در تمامی بخشهای مختلف بعنوان مربی و امورمرتبط فعالیت مینمایند ، تقدیر و همچنین از پیشکسوتان محترم که در طول تمام سالهای حمایت حضوری و غیر حضوری خود را برای ارتقاء باشگاه انجام داده و پیشرفت باشگاه را مدیون زحمات این عزیزان و تجربه گرانبهای آنان است دانست ، از همه عزیزان تقدیر و تشکر نمود و در ادامه بیان کرد قطعا در آینده مدیران و اعضاء محترم از همکاری و همدلی این عزیزان بی نصیب نخواهند بود .

در پایان مدیر عامل باشگاه از زحمات مسئولین اجرایی جناب آقای مسیح الله باقری ، حاج علمدار و خانم بردو ، بهروز پایداری ، کمالی نیا و  دیگر سرپرستان تمرینات و مسئولین برنامه های تقویم سالیانه و همچنین جناب آقای شهرام آریان فر و سرکار خانم مریم آریان فر و دیگر سرپرستان و فعالان در باشگاه به خاطر حفظ مسئولیت پذیری و خدمات چند ساله ای که به باشگاه ارائه کردند تقدیر و تشکر کرد .

 

 

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام