گزارش برنامه تمريني باباكوهي ارديبهشت ماه ١٣٩٨

 برنامه تمريني باباكوهي طبق روال هر هفته چهارشنبه ها ساعت ١٨:٠٠ از ميدان ابوالكلام به سرپرستي جناب اقاي بهروز پايداري برگزار شد.

اين ماه به خاطر شرايط اب و هوايي خاص و رگبارهای بهاری و هوای مطبوع، همنوردان بسیاری علاقمند به شرکت در برنامه های کوه پیمایی شدند.
برنامه باباكوهي در طول یکماه اخیر  با حضور بسياري از همنوردان پس از تجمع در ميدان ابوالكلام از مسير جنگلي آغاز گردید و شرکت کنندگان در دوگروه  تندرو به سرقدمي اقاي صادقي مهر و گروه دوم با حضور افراد تازه وارد و دیگر همنوردان به سرپرستی اقاي پايداري  با سرعتي مناسب با توان اعضاء،  به سمت نيروگاه بادي حرکت کردند  در طول مسير آقای پايداري از نحوه گام برداري ،  پوشيدن كفش مناسب و تنفس درست  توصيه هايي را به همنوردان تازه وارد داشتند. در ميانه راه افرادي با توان بالاتر از گروه دوم جدا شدند تا تمريني مناسب با توانايي خود داشته باشند. هر گروه با فاصله زماني متفاوت به نيروگاه رسيدند و پس از انجام چندين نرمش همگي به سمت مقبره باباكوهي به راه افتادند. در محل مقبره با نوشيدن دم نوش و تنقلات استراحت کوتاهی کرده و  در گروههاي كوچكتر به سمت پايين كوه از دو سمت اسفالت و جنگلي حركت كردند و پس از رسيدن به ميدان ابولكلام برنامه به سلامتي پايان رسيد.
با تشكر از جناب آقای پايداري، اقاي اطلسي، و اقاي شكر رو براي زحمات بي دريغشان

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام