گزارش چهارمین نشست مسئولین کمیته همگانی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی سراسر کشور

زمان : 7 و 8 تیرماه 1398
مکان : قرارگاه کوهنوردی رینه

این نشست روز جمعه مورخ هفت تیر ماه 1398 ساعت 8 صبح در محل قرارگاه رینه با پذیرش از مسئولین کمیته همگانی استان های اردبیل ، البرز ،اصفهان، بوشهر ، تهران ، خراسان رضوی ، خراسان جنوبی ، چهارمحال بختیاری ، کهگیلویه و بویر احمد ،قزوین ، گیلان ، مازندران، همدان ، یزد،لرستان آغاز گردید.
جلسه با حضور جناب آقای رضا زارعی ریاست محترم فدراسیون و مجید حسین پور مسئول کمیته همگانی وکلیه اعضا شرکت کننده در نشست  با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران  رسما آغاز گردید.
بعد از خوش آمد گویی و اعلام برنامه توسط کمیته همگانی در ابتدا جناب آقای زارعی در رابطه با ماهیت و جایگاه حوزه همگانی در فدراسیون کوهنوردی و هیات های کوهنوردی استان ها و همچنین اهمیت توسعه کوهپیمایی همگانی در بین اقشار اجتماع بخصوص سنین پایه (نونهالان و نوجوانان) مطالبی را ایراد نمودند.
در ادامه از رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان بوشهر جناب آقای سید محسن موسوی بعنوان هیات نمونه سال 97 در حوزه همگانی با اهدا لوح تقدیربه عمل آمد.
همچنین از آقای حسن فرامرزپور  خدمتگزار پیشکسوت جامعه کوهنوردی که طی سالیان متمادی خدمات ارزنده و شایسته ای را در زمینه امداد و نجات و راهنمای کوهنوردان (ایرانی و خارجی در قله دماوند ) ارائه نموده اند و آقای غلامعلی عباسی مربی پیشکسوت عرصه کوهنوردی کشور تجلیل بعمل آمد.
سپس از مسئول جوان و فعال قرارگاه کوهنوردی رینه آقای رسول فرامرز پور به پاس خدمات ارزنده ایشان در امر حفظ و نگهداری قرارگاه و ارائه خدمات به کوهنوردان نیز تجلیل بعمل آمد.
همچنین جناب آقای زارعی با ارائه مطالبی در رابطه با خدمات ارزنده پیشکسوت عرصه خدمت رسانی به کوهنوردان( قله دماوند) جناب آقای حمزه بایه که بدلیل کسالت و کهولت سن در جلسه حاضر نبودند ایراد نمودند و لوح تقدیری از طرف فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی به ایشان اعطا گردید.
بعد از مراسم افتتاحیه و تقدیر، جلسه با دستور کار از پیش اعلام شده به شرح ذیل آغاز گردید:
بعد از مراسم افتتاحیه و تقدیر، جلسه با دستور کار از پیش اعلام شده به شرح ذیل آغاز گردید:
1- معرفی و رونمایی از شیوه نامه طرح آموزشی کوهپیمایی همگانی
2- معرفی و رونمایی از طرح درس آموزشی کوهپیمایی همگانی
3- بررسی عملکرد سال 97 کمیته همگانی استان ها با ارائه گزارش مکتوب و مصور
4-  ارائه تقویم ورزشی سال 98 به استان ها
که این مطالب طی دو روز مورد بحث و بررسی حاضرین در جلسه قرار گرفت.
در پایان از مسئولین کمیته همگانی استان های حاضر در نشست ، مسئول و عوامل محترم قرارگاه رینه ، کادر اجرایی کمیته همگانی و همه عزیزانی که در امر برگزاری این نشست ما را یاری نمودند، کمال قدردانی و تشکر بعمل می آید.

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام