گزارش ماهیانه تمرین باباکوهی

چهارشنبه هاي تير ماه ١٣٩٨طبق روال هر هفته برنامه تمريني باباكوهي با سرپرستي جناب اقای بهروز پايداري ساعت ١٨:٠ از ميدان ابوالكلام با حضور جمع زيادي از اعضا طبيعت دوست برگزار شد.

همنوردان و پيشكسوتان شركت كننده در اين تمرين در پارك محله اي ميدان ابوالكلام دور هم جمع میشوند و از انجا از سمت جنگلي كوه باباكوهي به طرف توربين بادي ادامه مسير می دهند،  در اين تمرينات افراد مبتدي همراه با پيشكسوتان و راهنمايي جناب پايداري در طريقه گام برداري درست و استفاده از باتون در كوه خود را اماده براي صعود به قلل مرتفع تر می كنند.
در ابتداي راه عكس دست جمعي از گروه گرفته ميشود و سپس اعضا شركت كننده بر اساس تواناييشان در گروههاي مختلف ادامه مسير ميدهند تا اينكه همگي به بالاي كوه نزديك توربين بادي ميرسند . پس از كمي نرمش و حركات كششي همگي به سمت مقبره باباكوهي به راه ميافتند. در انجا پس از كمي استراحت و خوردن تنقلات راهي پايين كوه از سمت جنگل و يا پليكان ميشوند و تمرين به پايان ميرسد.
با سپاس و تشكر از جناب اقای بهروز پايداري؛ كارگروه برنامه باباكوهي و همراهي جناب اقاي اطلسي و اقاي شكررو در برگزاري خوب اين برنامه.

گزارش : نازی یگانه جو

 


profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام