گزارش جستجوی عکسهای علم کوه

طی هماهنگی های انجام شده توسط روابط عمومی و تیم امداد و نجات باشگاه طبیعت دوست قرار بر این شد برای بررسی مجدد و  موشکافانه عکس های علم کوه 9 صبح روز جمعه 18 بهمن ماه 98 در باشگاه جمع شویم.
دلهای نگران همنوردان خواب صبح جمعه را از چشمان ربوده بود و تقریبا ۳۰ نفر از همنوردان را لپ تاپ به دست به باشگاه روانه کرده بود، همنوردان سراسیمه و با حزن و اندوه؛ ولی با اشتیاق آمده بودند تا قدمی بردارند، قدمی هرچند کوچک در راه پیدا کردن همنورد عزیزمان محمد جواد رحیمیان…
از اعضای تیم امداد و نجات که در منطقه علم کوه حضور یافته بودند آقایان ابراهیمی، سخندانی، سعادت و رجبی در این جلسه حضور داشتند.
جلسه ما با توضیحات جناب ابراهیمی شروع شد، ایشان در مورد تاریخ و جزئیات مسیر صعود‌ به قله و مسیر برگشت و احتمالات موجود توضیحات کاملی ارائه دادند ، سپس آقای سعادت در مورد چگونگی تحقیق و بررسی عکسها صحبت کردند و عکس ها را جهت بررسی دقیق تر تقسیم کردند.
قابل ذکر است ؛ منطقه علم کوه طی  ۸  سُرت پروازی توسط عکاسان تیم امداد و نجات هلال احمر عکسبرداری شده بود و حاصل آن  بیش از ۸۰۰ عکس از علم کوه بود که باید پیکسل به پیکسل آن را جستجو میکردیم.
عکس ها که تقسیم شد همنوردان با دقت، ساعت ها به بررسی تصاویر پرداختند.
علم کوه سپید پوش بود تا چشم کار میکرد برف بود و برف بود و برف، راستش را بخواهید خبری از زیبایی و دلکشی صخره ها نبود وَهم واژه ای بود که بر ذهن ها دیکته میشد…
عکسهای مشکوک توسط دوستانی که قبلا در منطقه علم کوه عکسها را بررسی کرده بودند بازبینی و اظهار نظر میشد.
جهت بررسی مجدد ، عکسهای مشکوک جدا شد اما حجم فوق العاده زیاد برف تشخیص را سخت کرده بود.
کار ما تا بررسی آخرین عکس ها ادامه داشت ، پس از صرف ناهار تدارک دیده شده توسط باشگاه حوالی ساعت 15 کار پایان یافت…
ولی در این تحقیق و تفحص همگانی که بیش از ۳۰ نفر از اعضا حضور داشتند متاسفانه ردی از همنورد عزیزمان آقای جواد رحیمیان یافت نشد و ناراحتی مان را دو چندان کرد
حتی هر از گاهی دوستان نمی توانستند جلو احساس خود را بگیرند و اشک از گونه هایشان سرازیر می شد و آن روز را با حزن و اندوه سپری نمودیم.
دوستان عزیزی که در این روز، حضور و همکاری داشتند
با سپاس از همه دوستان عزیزی که ما را یاری دادند .

 

 

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام