گزارش بازدید از فعالیت تیم فنی گروه توسط اعضاء هیات مدیره و هیات موسس

گزارش بازدید از فعالیت تیم فنی گروه توسط اعضاء هیات مدیره و هیات موسس

 روز سه شنبه هفته جاری مورخ 91/11/3چند تن از اعضاء هیات موسس و هیات مدیره این هفته به بازدید از فعالیت تیم فنی که روزهای سه شنبه هر هفته در دره غولکی ( منطقه پشت مله چمران  ) فعالیت داشتند رفته و شاهد فعالیت این تیم  به سرپرستی آقای ابوذر آسیابانی بودند .

 اعضای این تیم خانمها:

آزیتا بردبار- یاسمین کاووسی – زهرا شریف زاده – نیلوفر قربانزاده – الهه ضیایی –آرمیتا برزگر

آقایان :ابوذر آسیابانی-  حسن خلیلی – شاهرخ ترزم پور – سجاد فتحی – حسین مومن – مهران مهدوی- محمد صادق جواهری – علی کاویانی –  مسعود پور تیموری – حمید باقری-هادی آسیابانی بودند.

 اعضاء تیم فنی بر روی کارگاههای مختلف از جمله تراورس در ارتفاع – صعود میمونی – فرود معلق – سنگ کوتاه با درجه سختی بالا – صعود سر طناب ( کرده ای) صعود مصنوعی در مسیر رکاب خور فعالیت و تمرین میکردند

نظم و پشتکاردر بین آنها کاملا مشهود بود.اعضاء هیات موسس و هیات مدیره  از نزدیک شاهد فعالیت و نحوه تمرین و صعود اعضاء تیم فنی بودند ، پس از بازدید از فعالیت های این گروه ، کلیه اعضاء دور هم در یک فضای صمیمی جمع شدند.در ابتدا آقای ابوذر آسیابانی به عنوان سرپرست تیم فنی به صحبت پرداختند و بیان داشتند که 90 درصد افرادی که همکنون فعالیت دارند در زمینه ی سنگنوردی فعالیت قابل توجهی نداشتند که در طول این یکسال با ایجاد فضایی صمیمی و همکاری و پشتکاری نفرات ، باعث پیشرفت آنان گشته. ضمنا ایشان به توضیح عملکرد یکساله و صعودهای شاخص از جمله صعود قله علم کوه از مسیر گرده آلمانها ، صعود 7 طول طناب در دیواره علم کوه ، گشایش مسیرشهید کبکستانی در دیواره رامجرد درجشنواره هیات کوهنوردی فارس و… پرداختند و اهداف آینده تیم که در فروردین ماه فعالیت بر روی دیواره بیستون و مردادماه صعود دیواره علم کوه هست را بیان کردند .  و در پایان از اعضای تیم فنی  به خاطر فعالیتها و تلاشهایشان تشکر نمودند.

سپس اقای حاج سهراب جعفری به عنوان نماینده هیات موسس صحبت نموده و بیان داشتند که پیشرفت افراد چشمگیر و مشخص است ایشان ضمن تشکر از آقای ابوذر آسیابانی و هادی آسیابانی خواستار تداوم این برنامه ها  در سالهای آتی شدند.

وبعد از آن نیز اقای حاج غلامحسین صنیع شرقی به عنوان پیشکسوت از همگی اعضاء و مسوولین گروه تشکر کرده و برای جوانان همنورد تیم فنی ارزوی موفقیت کردند.

آقای فرشاد اختر کاویان سرپرست گروه نیز ضمن تشکراز آقای ابوذر آسیابانی  از فعالیت رو به رشد این گروه قدردانی نمود و حمایت همه جانبه خود از این تیم را ابراز داشتند و برایشان آرزوی موفقیت کردند 

 در پایان سرکار خانم نعمتی به عنوان سرپرست بانوان گروه ضمن تبریک به بانوان فنی گروه به خاطر پیشرفت چشم گیر یکساله ی آنها از آقایان ابوذر و هادی آسیابانی و کلیه نفرات قدردانی نمودند و تلاش و همت بالی  آنان را ستودند 

این مراسم در ساعت 17:30 به پایان رسید

 

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام