مرحله اول هفتمین دوره مسابقات دوی کوهستان

مرحله اول هفتمین دوره مسابقات دوی کوهستان (اسکای رانینگ) قهرمانی کشور یادواره مدافعان سلامت و شهدای خدمت تهران ـ البرز مرکزی ـ توچال ـ مرداد1399

پیرو بخشنامه‌های شماره 88/د/263/99 مورخ 12/03/99 و 142/د/263/99 مورخ 01/04/99 مبنی بر برگزاری مرحله اول مسابقات دوی کوهستان (اسکای رانینگ) قهرمانی کشور یادواره مدافعان سلامت و شهدای خدمت موارد تکمیلی به شرح زیر اعلام می‌شود.

ـ ورزشکاران محترم ثبت نام در این دوره از مسابقات را به روزها و ساعات پایانی واگذار ننمائید. (آخرین مهلت ثبت‌نام تا تاریخ 21 تیر 1399)

ـ مطالعه و دقت در مفاد بخشنامه‌های ذیربط.

ـ زمان برگزاری و شروع مسابقه: ساعت 5 الی 8 صبح یکی از روزهای 3، 17 و 31 مرداد 1399

ـ حداکثر مدت زمان مسابقه برای مردان 4 ساعت و 30 دقیقه و برای زنان 5 ساعت و 30 دقیقه

ـ محل شروع مسابقه: تهران، میدان تجریش، دربند، میدان سربند (مجسمه)

ـ حداکثر زمان پایان مسابقه: ساعت 13:30

ـ نصب برنامه اپلیکیشن Relive  یاStrava بر روی تلفن همراه.

ـ ورزشکاران می‌بایست 2 روز قبل از انجام مسابقه، زمان و روز انتخابی (یکی از روزهای برگزاری مسابقه 3، 17، 31 مرداد) را به جهت پیگیری‌های جانبی، الزامات داوری، ایمنی و همچنین جهت اطلاعات بیشتر به آقای سهیل فرید (به شماره 09121693262 ) تماس حاصل نمائید.

ـ همراه داشتن کارت ملی ورزشکار (در نقطه شروع میدان سربند) جهت احراز هویت توسط مسئول پذیرش الزامی است.

ـ گرفتن عکس خویش‌انداز ( سلفی)  و ثبت زمان ازمحل میدان سربند (مجسمه)، شیرپلا، سنگ سیاه (پناهگاه امیری)، قله توچال (دور پناهگاه اردلان) و درانتها مجتمع کوهستانی شیرپلا با اپلیکیشن فوق الذکر )مجموعا 5 عکس سلفی).

ـ ارسال فایل رکوردها و ترک مسیر مسابقه حد اکثر5 ساعت پس از اتمام مسابقه به لینک https://b2n.ir/299957

ـ مسئولیت عدم رعایت موارد ایمنی ،فنی،بهداشت فردی و محیط و آگاهی در امورنرم و سخت افزاری مربوط به ثبت و ضبط ارسال موارد درخواستی بر عهده ورزشکاران است.

ـ استفاده از پوشاک متناسب با مسائل شرعی و عرفی و مطابق با قوانین جاری کشور الزامی است. (مقنعه، تونیک، شلوار برای زنان)

ـ به تمامی ورزشکارانی که موفق به رسیدن به خط پایان در زمان مقرر شوند، مدال فینیشر (Finisher) اهداء خواهد شد.

ـ مسئولیت عدم رعایت موارد ایمنی، فنی، بهداشت فردی و محیط، شئونات اسلامی و آگاهی کامل در امور نرم‌افزاری مربوط به ثبت و ضبط ارسال موارد درخواستی به لینک فوق و همچنین مفاد این بخشنامه به ویژه لوازم و تجهیزات مورد نیاز ضروری برشمرده بر عهده ورزشکاران است.

ـ همچنین خاطرنشان می‌گردد تمامی شرکت‌کنندگان مرحله اول این دوره از مسابقات در قرعه‌کشی مجموعه فرهنگی ورزشی سلکتور شرکت داده می‌شوند و به قید قرعه به هر کدام از منتخبین خانم و آقا به ترتیب یک جفت کتانی رانینگ به ارزش ده میلیون ریال (10000000 ریال)، یک کاپشن Elevate ساخت کانادا به ارزش هشت میلیون ریال (8000000 ریال) و یک عدد سویی‌شرت (هودی)Elevate ساخت کانادا به ارزش چهار میلیون و هشتصد هزار ریال (4800000 ریال) و همینطور به نفرات اول تا سوم نیز جوائز فوق اهدا خواهد شد.

¯ ضوابط داوری در این دوره از مسابقات:

1ـ الزامی بودن ارسال فایل رکوردها و ترک مسیر به همراه عکس خویش انداز( سلفی) از نقاط شروع میدان سربند (مجسمه)، شیر پلا، پناهگاه امیری، قله توچال و (دور پناهگاه اردلان) پایان میسر شیرپلا با اپلیکیشنRelive  یا Strava )مجموعا 5 عکس سلفی).

2ـ داوران و سیستم ناوبری محسوس و نامحسوس

ـ جهت ملاحظه ترک مسیر مسابقه و همچنین ارسال رونوشت گواهی سلامت از پزشک و بیمه ورزشی سال جاری به لینک https://b2n.ir/299957  مراجعه نمایید.

ـ  لازم به ذکر شروع مسابقه در ساعات اولیه بامداد شرایط بهتری را به لحاظ مواجه نشدن باگرما و شلوغی مسیر برای ورزشکاران ایجاد می‌نماید.

ـ بدیهی است مابقی شرایط کماکان به قوت خود باقی است.

ـ  به لحاظ وجود شرایط بیماری کرونا و پیروی از شیوه نامه ها و بخشنامه های مربوطه لازم وضروری است ورزشکاران گرامی پیش بینی و تامین آب و مواد غذایی را به همراه تدارکات، لوازم و تجهیزات مورد نیاز در دستور کار خود قرار دهند.

ـ  چنانچه ورزشکاران محترم بیش از یک فایل رکورد و ترک مسیر همراه با عکس‌ها ارسال نمایند بهترین زمان آنان در داوری این دوره از مسابقات لحاظ می شود.

متقضی است تمامی هیأت‌ها کوهنوردی و صعودهای ورزشی نسبت به اطلاع رسانی موارد فوق در اسرع وقت اقدام لازم را بعمل آورند.

منبع:فدراسیون کوهنوردی

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام