نفرات و تیم‌های برتر جام زاگرس

نفرات و تیم‌های برتر رشته‌ی «سرعت» در «جام زاگرس»

نفرات و تیم‌های برتر رشته‌ی «سرعت» در «جام زاگرس»
«توزنده‌جانی» اول شد

پایگاه خبری مسابقات سنگ‌نوردی جام زاگرس: اولین دوره مسابقات سنگ‌نوردی جام زاگرس با معرفی نفرات برتر رشته سرعت در اهواز به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی خوزستان، در رشته سرعت که از ظهر امروز (جمعه هفدهم آذر ماه) با حضور 21 سنگ‌نورد آغاز شد در نهایت حمیدرضا توزنده‌جانی از تیم نفت اهواز به مقام اول و قهرمانی رسید، امید قنواتی از تیم نفت امیدیه مقام دوم را کسب کرد و محمد حسام باقری از زنجان در رده‌ی سوم قرار گرفت.

هم‌چنین در رده‌بندی تیمی نیز نفت اهواز با کسب 198 امتیاز، نفت امیدیه با 153 امتیاز و خراسان رضوی با  122 امتیاز به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم رشته‌ی سرعت دست یافتند.

اولین دوره مسابقات سنگ‌نوردی جام زاگرس به ابتکار استان خوزستان در روزهای پنج شنبه و جمعه، شانزدهم و هفدهم آذرماه در باشگاه نفت اهواز در مجموعه سنگ‌نوردی هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی استان در ورزشگاه تختی برگزار شد.

جداول و نتایج رده‌بندی نفرات شرکت کننده در رشته‌ی سرعت را از طریق پایگاه خبری فدراسیون ملاحظه نمائید.

2 نوشته شده در  جمعه هفدهم آذر 1391ساعت 16:38  توسط حسين رضايی |  نظر بدهيد

نفرات و تیم‌های برتر «جام زاگرس» در رشته‌ی «سرطناب»

نفرات و تیم‌های برتر «جام زاگرس» در رشته‌ی «سرطناب»
«داود رکابی» اول شد

پایگاه خبری مسابقات سنگ‌نوردی جام زاگرس: پس از رقابت‌های مرحله‌ی نیمه‌ نهایی و نهایی در رشته سرطناب جام سنگ‌نوردی زاگرس، قهرمانان این رشته مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی خوزستان؛ “داوود رکابی” از زنجان مقام اول، “امیرحمزه پورشفیع” از کرمانشاه مقام دوم و “علی برات زاده” از نفت اهواز مقام سوم رشته‌ی سرطناب اولین دوره مسابقات سنگ‌نوردی جام زاگرس را کسب کردند.

هم‌چنین؛ در رده تیمی نیز تیم‌های زنجان با 187 امتیاز، نفت اهواز با 145 امتیاز و کرمانشاه با 130 امتیاز به ترتبب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

شایان ذکر است: رقابت‌های رشته سرعت این مسابقات نیز با حضور 21 ورزشکار، از ساعت 11 صبح امروز در مجموعه سنگ‌نوردی هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی استان خوزستان واقع در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می شود.

جداول و نتایج رده‌بندی نفرات شرکت کننده در رشته‌ی سرطناب را از طریق پایگاه خبری فدراسیون ملاحظه نمائید.

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام