گزارش جلسه باشگاه ۹۶/۱۲/۲۱

مجری جلسه : خانم فتانه شکوهی

زمان جلسه :۱۹ الی ۲۳

آخرین جلسه ی باشگاه طبیعت دوست در سال ۹۶ روز دوشنبه ۲۱ اسفندماه با حضور پرشور همنوردان و پیشکسوتان و همچنین اعضای هیئت کوهنوردی استان فارس برگزار گردید.

در این جلسه طی مراسم باشکوهی خانه ی کوهنورد طبیعت دوست وافع در کوچه ی ۲۳ بولوار استقلال ( حد فاصل چهارراه بنفشه و فلکه ی هنگ) با حضور جناب آقای مهندس ایزدی ریاست هیئت  و اعضای محترم هیئت کوهنوردی استان قارس  افتتاح گردید.

در این مراسم سرکار خانم زیبا محمدی به نمایندگی از طرف هیئت مدیره ی سابق گروه به ارائه ی گزارش فعالیت های دو ساله ی هیئت مدیره ی قبل ( آذر ۹۴ تا آبان ۹۶ ) ‍‍‍پرداختند و در ادامه ی این مراسم از جناب آقای مهدی صولتی و سرکار خانم لیلا صنیع شرقی و هیئت مدیره ی سابق باشگاه طبیعت دوست تقدیر و تشکر به عمل آمد.

هم چنین در این مراسم از زحمات یکایک دوستان و همنوردان و مخصوصا آقای سهراب جعفری که گام های بزرگی در ساخت خانه ی کوهنورد برداشتند تقدیر به عمل آمد.

این مراسم به مناسبت سال نو با شعر خوانی و گرفتن فال حافظ و هم چنین موسیقی زنده همراه بود.

در پایان جلسه  به رسم و سنت دیرینه ی ایرانیان افراد در کنار سفره ی هفت سین پهن شده در خانه ی کوهنورد گرد هم آمدند و پس از گرفتن عکس یادگاری آخرین جلسه ی باشگاه طبیعت دوست در سال ۹۶ به پایان رسید.

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام