گزارش برنامه بازدید از نمایش اسلک لاین واقع در تنگ هایقر

 این برنامه در تاریخ 98/1/11 به سرپرستی اقای محمد علی کاوه  و مسوول فنی آقای ابراهیمی اجرا شد.

تعداد شرکت کنندگان 7  نفر شامل 3 خانم و 4 اقا بودند. صبح روز یکشنبه ساعت 6:30 صبح سوار بر یک دستگاه خودروی ون شدیم و از میدان ستاد به سمت تنگ هایقر فیروزآباد حرکت کردیم. موقع حرکت هوا بارانی بود و افتاب هنوز طلوع نکرده بود.  ساعت 6:45  دقیقه از پلیس راه پل فسا خارج شدیم و شیراز را به سمت فیروز آباد ترک کردیم. ساعت 8:23  دقیقه در فیروز اباد بودیم . پس از یک توقف کوتاه در فیروز اباد و سوار کردن راهنمایان به سمت دره هایقر  حرکت کردیم.
تنگ هایقر در 35 کیلومتری جنوب غربی فیروزآباد واقع گردیده طول دره حدود 13 کیلومتر و دارای دیواره های بلند است و به دلیل جاری بودن آب در کف دره و پوشش گیاهی متنوع  جزء مناطق زیبای گردشگری در فصول خنک سال است.
ساعت 9:05 دقیقه در ابتدای دره بودیم. شرایط جوی در هنگام ورود به دره هایقر کاملا بارانی بود و رطوبت شدیدی وجود داشت. توده های ابر به سمت ما می امدند و چون در ارتفاع بالایی بودیم ( بالای دره ) گاهی اوقات کاملا در مه فرو میرفتیم. پس از رسیدن به محل مورد نظر ، مشاهده کردیم که منطقه را برای اجرای برنامه حصار کشی کرده بودند. تیم اجرا کننده برنامه اسلک لاین در انجا حضور داشتند و علی رغم نامساعد بودن شرایط جوی برنامه را در باران اجرا کردند. مدت دو ساعت و نیم  صرف بازدید از آن منطقه و تماشای حرکات نمایشی تیم اسلک لاین کردیم .
( لازم به توضیح است  اسلک لاین فعالیت یا ورزشی با حرکات تعادلی بر روی تکه‌ای از تسمه است که بین دو نقطه کشیده شده باشد که معمولا با زمین فاصله زیاد دارد )
پس از بازدید سوار بر خودرو شدیم و به سمت شیراز حرکت کردیم. در مسیر بازگشت ساعت 12 در فیروز اباد بودیم و ساعت 13:54 دقیقه به شیراز رسیدیم .

اعضاء شرکت کننده :
آقایان : محمد علی کاوه (سرپرست)  ، اکبر ابراهیمی ( مسوول فنی )، علیرضا قائمی و آقای حقیقی

خانم ها : سهیلا اشتیاقی ، نوشین سعادت،آرزو…

گزارش از افشین قائمی


profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام