مهتاب نوردی ویژه برنامه کارگروه فرهنگی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی نیمه ماه مبارک رمضان 98

رمضان، در راه هست. ماه برکت، رحمت و بشارت و فصل روی آوردن به درگاه الهی، فرصتی ارزشمند و مغتنم برای تهذیب و پالایش روح و روان انسانی، ماه سلوک و زدودن زنگارهای شیطانی از آیینه دل و برافروختن چراغ معرفت در شبستان وجود ، گاه تلاوت و تدبّر و هنگامه دعا ، عاشقان کوی دوست در این ماه، مهر صیام بر لب می زنند و آتش محبّت در قلب مشتعل می سازند و با گام نهادن بر نردبان کمال و فضیلت، پلّه پلّه به معبود و معشوق خویش نزدیک تر می شوند. انسان روزه دار در این ماه مهمان حضرت دوست است و سفره ای از رحمت و مغفرت در پیش روی وی گشوده شده است. در ماه مبارک رمضان، عشّاق از سفره پرفیض الهی، بهره مند می شوند و مشام جان را با عطر عبادت و معنویت می نوازند.
جامعه کوهنوردی کشور نیز همچون سال های گذشته، امسال نیز با همراهی و همدلی هیات های استانی و باشگاه های کوهنوردی سراسر کشور در شب نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با میلاد با سعادت امام مجتبی (ع) برنامه ی صعود و پیمایش شبانه در ارتفاعات شهرها و استانهای سراسر ایران اسلامی را تحت عنوان ” مهتاب نوردی “برگزار می کند. ضمنا سنت حسنه ی پاک سازی طبیعت در راستای ترویج فرهنگ عمومی حفظ طبیعت و محیط زیست را نیز در حاشیه این صعود و پیمایش شبانه خواهیم داشت.
شایسته است هیات های استانی و  باشگاه های کوهنوری با همکاری کار گروه های فرهنگی خود، برنامه ریزی لازم را به عمل آورده و تا روز دوشنبه مورخ 16/02/98 پوستر طرح و برنامه ی خود را به کارگروه فرهنگی فدراسیون ارسال نموده تا از طریق سایت فدراسیون و دیگر رسانه های جمعی اطلاع رسانی لازم صورت پذیرد.
جهت ارسال پوستر برنامه مهتاب نوردی سال 98  و زمان بندی و محتوای برنامه استان و باشگاه خود میتوانید از طریق ایمیل   (Mahtabnavardi98@gmail.com )با ما در ارتباط باشید.

منبع: فدراسیون کوهنوردی


profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام