برگزاری دوازدهمین جشنواره فیلم های ورزشی در تهران

دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم‌های ورزشی دوم تا ششم تیرماه 98 با حضور هنرمندان و میهمانان داخلی و بین المللی درتهران و قشم برگزار خواهد شد.
جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون فیلم‌های ورزشی FICTS به عنوان جشنواره ورودی مسابقه جهانی میلان به شمار می‌آید. این جشنواره به منظور رقابت بین فیلم‌سازان و کشف استعدادهای جوان و معرفی چهره‌های خلاق، همگام با وزرش کشور، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و فدراسیون FICTS. در راستای حمایت از تولید و عرضه فیلمهای ورزشی برگزار می‌شود.

آثار با موضوع و مضامین ورزشی و با هدف ترویج اهداف المپیک و تقویت روحیه و منش ورزشکاری، المپیک و پاراالمپیک، قهرمانان المپیک، ورزش و مبارزه با اعتیاد و همچنین فیلمهای کوتاه ویدئویی و یا موبایلی با موضوع معرفی بازی‌های بومی محلی ( ایران) و مطابق شرایط مندرج در مقررات جشنواره واجد شرکت در این رویداد فرهنگی و ورزشی خواهند بود.

فیلم‌های داستانی سینمایی، فیلم‌های داستانی ویدئویی در قالب‌های کوتاه، بلند و پویانمایی، فیلم‌های مستند برنامه‌های تلویزیونی، تیزر و نماهنگ تولید شده در سال‌های 1396 تا 1398 با تکمیل فرم ثبت نام در پایگاه اینترنتی جشنواره به آدرس www.sport.film.ir می‌توانند در جشنواره ثبت‌نام و ارسال آثار 20/3/1398 می باشد.

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام