هشدار! به دره نوردان / دره‌هاشدیداً ناامن هستند:

خطر، جان گردشگران دره نوردی را تهدید میکند.

بخش جستجو و نجات فدارسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی طی اطلاعیه ای هشدار داد: با توجه به بارش‌های اخیر در بهار سال جاری و ذوب شدن برف های انباشت شده در ارتفاعات شرایط لازم برای بروز سیل و جریان های آب با حجم بالا در مسیرهای دره ای بشدت فراهم شده است.

این روزها با ورود به فصل تابستان و آغاز برنامه های دره نوردی شاهد تبلیغات گسترده برخی افراد و گروهها در فضای مجازی و با حضور لیدرهای نآشنا به اصول علمی این رشته ورزشی مهیج هستیم که صرفا به جهت درآمدزایی به این تبلیغات می پردازند.

چه بسا در حاشیه اجرای این نوع برنامه های دره نوردی باعث حوادث بسیار تلخ و غیر قابل جبران می شوند، مراقب باشید و صرفا از طریق باشگاه های دارای مجوز فعالیت و با حضور مربیان با تجربه دره نوردی به این ورزش بپردازید.

جهت کسب اطلاع بیشتر و حضور در این برنامه ها می توانید به هیات های کوهنوردی استانها و یا با شگاه های دارای مجوز که از مربیان کارآزموده  دره نوردی استفاده می کنند از این ورزش لذت ببرید.
پس آگاهانه و عاقلانه و علمی دره نوردی کنیم! باید بدانیم که قدرت و عظمت طبیعت به‌ مراتب از فنون، ابزار، آمادگی و دانش و… بالاتر است

بخش جستجو و نجات فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام