پیام نوروزی فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی

بی شک سالی که گذشت، سالی پرچالش، با فراز و نشیب‌های بسیار برای ایران عزیز بود. سالی که با وجود روزهایی پرچالش، تلخ و مصائبی که برای ایرانیان به همراه داشت، اما در عین حال، پرتویی از همدلی و همراهی را در مقاطع مختلف به ارمغان آورد.

پروردگار عالم را شاکر و سپاسگزاریم که خانواده بزرگ و پرافتخار کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی نیز توانست با اهتمام و عزم خود، در کوران بحران‌ها و تنگناها، همچنان گام های استواری را در مسیر این ورزش‌ها بردارد و همچون گذشته در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی به توفیقات ارزنده‌ای دست یابد.

اينك در آستانه نوروز باستانی، ضمن تبریک و تهنیت سال جدید، مراتب قدرداني خود را از تلاش هاي بي دريغ یکایک همکاران فدراسیون، هیئت‌ها، باشگاه‌ها، تشکل‌ها، پیش‌کسوتان، مربیان، طراحان، داوران، ورزشکاران، عوامل خدوم پناهگاه‌ها، همه و همه‌ی عزیزان ابلاغ می‌داریم.

امید است؛ هم آوایی «نوروز» و شکوه شکفتن در «بهاران» نویدی خوش برای تمامی شما والاهمتان روزگار باشد.

از درگاه خداوند متعال سلامتی شما و خانواده‌هاي محترمتان را نسبت به هر بیماری و تألم، به خصوص عبور از چالش بیماری «کرونا» مسئلت داریم، با این امید که سال پیش‌رو، سالي پربركت، به دور از هر رنج و محنت براي ايران و ایرانی و سرشار از موفقيت براي جامعه کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی باشد.

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام