به پویش #من یک باشگاهی_هستم بپیوندید

با ارسال یک ویدئوی کوتاه؛ به پویش #من یک باشگاهی_هستم بپیوندید

قابل توجه باشگاه‌های سراسر کشور با عنایت به تعطیلی کلیه فعالیت‌های ورزشی و آموزشی در سطح ملی و باشگاهی بدلیل شیوع ویروس کرونا و شرایط قرنطینه و نامشخص بودن زمان این محدودیت‌ها  فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی پیرو فعالیت‌ در حوزه فضای مجازی، پویش #درخانهورزشکن و #دانش افزایی درقرنطینه که با استقبال کوه‌نوردان و سنگ‌نوردان سراسر کشور و تایید دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان همراه بود و بمنظور تشویق مسئولین و اعضاء باشگاه‌های کوه‌نوردی همسو با شرایط قرنطینه، در نظر دارد این‌بار پویش #من یک باشگاهی_هستم را با شعار «باشگاه پویا، عضو مسئولیت پذیر، شکست کرونا»؛ با همکاری کلیه باشگاه‌های «رسمی» کوهنوردی کشور و دارای مجوز فعالیت، برگزار نماید.

*مضمون ویدئو:

با رویکرد «ورزش در خانه»

*اهداف پویش:

۱.ایجاد فضای شور و نشاط و امید به آینده ای روشن، با ورزش و تحرک و خلاقیت در قرنطینه.

۲.معرفی باشگاه و شرح مختصر عملکرد توسط مسئولین.

لذا از مسئولین باشگاه‌های سراسر کشور درخواست می‌شود؛ با پیوستن به این پویش همراه با فدراسیون، جهت ایجاد انگیزه و پویایی در جامعه، رسالت خود را ایفا نمائیم.

مقتضی است هر باشگاه یک ویدئوی کوتاه و با کیفیت در مدت زمان «حداکثر یک دقیقه» و به صورت «کادر افقی» تهیه و از طریق پیام‌رسان‌ واتس‌آپ به شماره 09194385143  «کمیته همگانی فدراسیون» ارسال نمایند.

شایان ذکر است؛ هر هفته یک هدیه کوه‌نوردی به بهترین کلیپ ارسالی از طرف فدراسیون اهدا خواهد شد.

* توجه:

کلیپ‌های ارسالی و مورد تأیید، در مبادی اطلاع رسانی فدراسیون اعم از کانال و اینستاگرام و در کانال دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان منتشر خواهند شد.

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام