انعقاد تفاهم نامه همکاری فدراسیون کوهنوردی

انعقاد تفاهم نامه همکاری فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی با سازمان ورزش شهرداری تهران:

تفاهم نامه فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی و سازمان ورزش شهرداری تهران به امضا رسید که براساس آن، دیواره های سنگ نوردی در بوستان های پایتخت برای ورزشکاران ایجاد می شود.

دراین‌دیدار رئیس فدراسیون با اشاره به اینکه کوهنوردی از ورزش های پرمخاطب برای شهروندان محسوب می‌شود، افزود: در این راستا بیشتر با فرهنگسراهای شهر تهران همکاری و تعامل خوبی برای این ورزش وجود دارد.

«رضا زارعی» با بیان اینکه سال گذشته آموزش ۲۶ هزار نفر علاقه مند به ورزش کوهپیمایی همگانی در دامنه‌ها و بوستان‌ها انجام شد، ادامه داد: به همین منظور می‌توان مربی تخصصی در اختیار شهرداری تهران قرار داد و با همکاری شهرداری تهران نسبت به احداث دیواره های سنگ نوردی در بوستان های پایتخت نیز اقدام کرد.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران نیز در این دیدار با بیان اینکه اکثر بوستان های شهرداری تهران ایستگاه‌های ورزش همگانی دارند، گفت: تمایل و اشتیاق مردم به کوهنوردی بسیار بالاست.

«امیر محسنی» با اشاره به اینکه شهرداری مناطق یک، ۲، ۵ و ۲۲ دارای مناطق کوهستانی هستند، تاکید کرد: با همکاری با فدراسیون کوهنوردی می‌توان فعالیت‌های مختلفی در توسعه ورزش کوهنوردی میان شهروندان تهرانی داشت.
وی با بیان اینکه یکی از اهداف ما در جلسات همکاری با فدراسیون‌های ورزشی تقویت و آموزش لازم برای توسعه ورزش همگانی است، گفت که با این رویکرد بسیاری از ورزش ها به صورت همگانی در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

http://tnews.ir/news/0b23171176868.html

پی‌نوشت:
در این‌جلسه آقایان «حسین مقدم» دبیر فدراسیون، «مجید حسین‌پور» رئیس کمیته همگانی و «محمود هاشمی» رئیس کمیته بین‌الملل فدراسیون نیز حضور داشتند.

irmma@

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام