مهناز طایی صفت

نام و نام خانوادگی: مهناز طایی صفت 

تاریخ تولد :1335
سابقه:  بازنشسته پتروشیمی

 شرح زندگی و فعالیت های ورزشی :

باعث خوشحالی و افتخار ماست که بانوانی را در گروه طبیعت دوست داریم که علاوه بر اینکه به بعد اجتماعی زندگیشان می پردازند و سالها در جامعه به عنوان فردی شاغل حضور داشته اند و مادری خوب برای فرزاندانشان و شریک خوب برا ی همسرشان هستند بلکه ورزش کوهنوردی را هم به عنوان یکی ا جزاء اصلی زندگیشان انتخاب می نمایند و در هر شرایطی با کوه و طبیعت هستند.

عشق و علاقه ی زایدالوصفی که این پیشکسوت عزیز به کوه و طبیعت دارند و سپری کردن زمانهای زیادی در کوه و زیباییهایش باعث آرامش و متانت خاصی در چهره ی این همنورد عزیز شده است.

سرکار خانم طایی صفت سابقه ای بیش از 12 سا ل کوهنوردی رو دارند که در سال 82 به همراه خانمها منیجه باغی و زهرا اخوان گروه بانوان طبیعت دوست را تاسیس نمودند

حمایت و همراهی این پیشکسوت عزیز از سال 82 تا سال جاری به عنوان نماینده هیات موسس بانوان در هیات مدیره باعث دلگرمی و خوشحالی بانوان به خصوص هیات مدیره بانوان می باشد که همیشه از نظرات و کمکهای ایشان بهره گرفته اند.

کارنامه کوهنوردی: دماوند 2 بار ، علم کوه 2 بار،سبلان ، هزار کرمان، توچال، بیژن یک و دو و سه، حوضدال مرکزی و شمالی، بل اقلید، خامین، تفتان،قلم ،خط راس مرکزی دنا،پازن، زرد کوه،الوند همدان،شیرکوه یزد،قله پوتک،رنج،دلو،قلعه بابک در شمال،قلعه ..رودخان،کویریزد ، شهداد

 

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام