یعقوب ذبیح مند

نام و نام خانوادگی: 
                     يعقوب ذبيح مند
تاریخ تولد :
            1318
سابقه : 
        25 سال

شرح زندگی و فعالیت های ورزشی :  

ورزشكار بودنش را مي توان از چهره و رفتارش به خوبي حدس زد . همه او را با لقب تيمسار صدا مي زنند ، اما همه چيز در وي ديده مي شود بجز روحيه خشن و خشك سربازي .  

اينها همه توصيف از مردي است كه در شهريور ماه گذشته گروه كوهنوردي و صعودهاي ورزشي طبيعت دوست شيراز بر اساس يك قول و سنت پسنديده جشن هفتادمين سال تولد او را برگزار كرد .

يعقوب ذبيح مند از جمله افرادي است كه عشق به ورزش و طبيعت او را سالها در پهنه زيباي ايران زمين و در اوج كوهها ، قله ها ، پرورانده است

وي در سالهاي جواني خود با عضويت در گروه نوپاي طبيعت دوست در جمع صميمانه كوهنوردان آن زمان خود را معرفي كرد و به لحاظ آمادگي جسماني ناشي از ورزشي منظم و مستمر در حين خدمت و عشق به طبيعت خيلي زود توانست به اكثر قلل بالاي 4000 متر كشور صعود نمايد كه اين صعودها تا كنون نيز ادامه دارد . قبول مسئوليت هاي مختلف در گروه نشان از روحيه همكاري و مديريتي وي دارد كه با حضور 4 ساله در سمت مسئول امور مالي ، 5/2 ساله به عنوان سرپرست گروه و 5 سال عضو هيئت مديره گروه قابل اثبات مي باشد .

يعقوب ذبيح مند در هنگام معرفي كارنامه فعاليت هاي ورزشي خود رشته هائي همچون شنا ، دو ميداني و كوهنوردي را نام مي برد كه در كارنامه كوهنوردي وي تمامي قلل ايران به دفعات پذيراي قدوم وي بوده اند .

بزرگترين خصيصه جناب ذبيح مند دقت فراوان در تمامي امور و داشتن روحيه بشاش در همه اوقات مي باشد و كمتر كسي او را تا كنون با چهره درهم و ناراحت ديده است و وقتي از وي در خصوص بهترين خاطره خود سوال مي شود از مهرباني ها و حضور در جمع كوهنوردان صحبت مي كند

تيمسار در شهريور ماه سال 88 دست به كار بزرگي زد كه نشان از همت بالا و اعتماد به نفس ناشي از يك عمر فعاليت ورزشي داشت .

وي در برنامه صعود به قله دماوند كه به ياد همنوردان شهيد كوهستان از گروه طبيعت دوست شيراز و بر روي قله دماوند از چهار جبهه صورت پذيرفت شركت نمود و از جبهه غربي و با حمل كوله پشتي سنگين تا قله صعود نمود و بار ديگر عزم و اراده خود را به همنوردان و طبيعت نشان داد .

اميد است در سايه الطاف حضرت دوست ساليان متمادي شاهد حضور پر ثمر ايشان در جمع كوهنوردان طبيعت دوست باشيم  و نظاره گر سلامتي و طول عمر روز افزون ايشان در تمامي عرصه هاي زندگي باشيم . انشاءا…

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام