گزارش برنامه دشتک مورخ ۲۸ آبان ۱۴۰۰

بنام خداوند هستی بخش

صبح روز جمعه تعداد ۱۱۰ نفر از همنوردان عزیز به همراه خانواده در چهار ایستگاه قدوسی شرقی، میدان معلم،فلکه قصردشت و میدان ابوالکلام سوار بر دو دستگاه اتوبوس و یک دستگاه مینی بوس راس ساعت ۷ راهی منطقه دشتک در حوالی شهرستان مرودشت و درود زن شدند .
(( این منطقه؛ به دلیل آب و هوای کوهستانی ، باغ های میوه و طبیعت بکر ، وجود چشمه ها و آبشار به عنوان یکی از مقاصد گردشگری استان فارس محسوب میشود .))


ساعت ۸:۳۰ اتوبوس توقف کرد و همگی در باغی متعلق به آقای ادیب صبحانه را صرف کردیم، هنگام حرکت آقای پایداری سرپرست محترم به رسم قدردانی و تشکر به اعضای روابط عمومی و تنی چند از کوهنوردان هدایایی تقدیم کردند. سپس همگی سوار بر وسایل نقلیه به محل مورد نظر رفتیم ، ساعت ۱۰:۰۰ پیمایش را آغاز کردیم، هوا بسیار پاک و خنک بود و نیمه ابری.
درختان جلوه ی پاییزی به خود گرفته بودند و پر از زیبایی چشم نواز .
در ساعت ۱۲:۳۰در باغ دیگری متعلق به آقای ادیب توقف کردیم و قرار بر این شد که ناهار را در آنجا صرف کنیم و به استراحت و گشت و گذار بپردازیم، برنامه موسیقی و شادمانی بر پا شد و همگی دور هم بودیم . بعد از صرف ناهار،در ساعت ۱۶ به سمت آبشار رفتیم و از آن دیدن کردیم. ساعت ۱۷:۳۰ سوار بر اتوبوس شدیم و حوالی ساعت ۱۹ به شیراز رسیدیم و سفر پاییزی و کوتاه و پر خاطره ما پایان پذیرفت.

سرپت برنامه:آقارسی پایداری

سپاس از خانواده محترم ادیب

گزارش از خانم محبوبه محمدی

 

 

آدرس صفحه باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز  ⇐⇐ ⇐⇐  tabiat.doost@

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام