اطلاعیه دومین رویداد ورزشی «تله صعود» + لیست ورزشکاران مجاز به شرکت در این رویداد

متن خبر :

 به اطلاع می‌رساند کمیتۀ استعدادیابی و استعدادپروی فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی در نظر دارد به منظور برگزاری اردوهای تخصصی برای ارزیابی ورزشکاران حاضر در اردوهای استعدادپروری سال گذشته در شرایط ویژۀ کشور در مقابله با بیماری کرونا، دومین رویداد ورزشی “تله صعود” را با شرایط زیر برگزار نماید. شایسته است هیأت‌های سراسر کشور که دارای ورزشکار مستعد در اردوها بوده‌اند اطلاع‌رسانی لازم را جهت اجرای هر چه بهتر این طرح به‌عمل آورند.

– نفرات واجد شرایط طبق لیست پیوست؛

واجدین شرایط جهت شرکت در این رویداد می‌بایست از یک صعود سنگ‌نورد در گرایش لید و دو صعود بولدر در حداکثر توانایی درجه صعود خود فیلم تهیه کرده و از طریق فضای مجازی به شماره تلفن 09960248541 ارسال نمایند.

– مشخصات ویدئو: فیلم ارسالی می‌بایست با معرفی ورزشکار آغاز شده و از تلاش منجر به TOP تهیه گردد، جهت قرارگیری دوربین به صورت افقی (Landscape) و از هر طرف ورزشکار حدود 2 متر فضای خالی در نظر گرفته شود.

– استفاده از پوشش مناسب و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد تأکید می‌باشد.

– مهلت ارسال ویدئوها ۲۰ اردیبهشت لغایت ۲۱خرداد ماه می‌باشد.

– صحت و کامل بودن صعود (TOP شدن مسیر) می‌بایست توسط مربی اختصاصی ورزشکار و با تکمیل نمودن فرم زیر تأیید شود. ارسال تصویر این تأییدیه که توسط مربی تکمیل و امضا شده است، به همراه فیلم‌ها الزامی می‌باشد.

– شایان ذکر است حضور در این رویداد ورزشی آنلاین در کنار نتایج آزمون‌ها و اردوهای گذشته بخشی از امتیاز جهت انتخابی اردوهای استعدادپروری خواهد بود.

فایل های پیوست را دریافت و ملاحظه نمائید: … 

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام