خلاصه ای از نشست هفتگی باشگاه طبیعت دوست دوشنبه مورخ ۱۴0۱/۰۶/۰۷

آغازگر جلسه خانم نازی یگانه جو مجری جلسه بودند که ضمن خوشامد گویی به کلیه اعضایی که در صعودها شرکت داشتند تبریک گفتند .

سپس گزارش صعود به قله خلنو بام استان تهران توسط خانم نازی یگانه جو ارائه گردید.

این برنامه به سرپرستی آقای بهروز پایداری اجرا گردید و کلیپ آن توسط اقای رحمانیان تهیه گردیده بود . با صعود قله خلنو سه تن از دوستان عزیزمان خانم فریده یگانه جو ، خانم نازی یگانه جو و آقای سعید شکری موفق به اتمام طرح ۳۱ قله سیمرغ شدند و لوح سپاس و اتمام این طرح به این عزیزان اهداء گردید .( تبریک و خدا قوت به این عزیزان ).
همچنین به کلیه صعود کنندگان قله خلنو لوح صعود تقدیم گردید.

       

باحضور مسئولین هیات کوهنوردی جناب آقای ایزدی ریاست محترم هیات و سرکار خانم امیریان مسوول محترم روابط عمومی.

جناب آقای ابراهیمی سرپرست باشگاه ضمن خوشامد گویی به این عزیزان؛ آماری مرتبط با فعالیت های باشگاه، کلاسهای آموزشی، فعالیت ها و تمرینات سنگنوردی ، کوهنوردی ، موفقیت تیم اسکای رانینگ، تمرینات هفتگی و برنامه های متنوع تیم دوچرخه سواری، فعالیت خانه هلال طبیعت دوست و تیم امداد و نجات ارائه کردند .

پس از ایشان جناب آقای ایزدی ریاست محترم هیات کوهنوردی در خصوص فعالیت باشگاه طبیعت دوست سخن گفتند.

ایشان همچنین از زحمات و تلاش پیشکسوتان باشگاه تقدیرکردند و در رابطه با تیم اسکای رانینگ و موفقیت های آنها و تیم نونهالان سنگنوردی صحبت کردند همچنین از تجهیز و بازسازی سالن سنگ نوردی گلستان خبر دادند .

آقای ایزدی به اعضایی که موفق به شرکت در دوره های مربیگری شدند تبریک گفته و از مربیان خواستند که علاوه بر کلاسهای آموزشی ، عهده دار اجرای صعود ها و برنامه های اجرایی نیز باشند.
همچنین از عملیاتی شدن پرتال هیات فارس خبر دادند که در جهت اجرای مسابقات و برنامه های کلیه باشگاهها به بهره برداری میرسد .

ایشان از یکسان سازی در سایت های فنی (سنگ نوردی ، دره ، غار ) باشگاه ها خبر دادند که کلیه فعالیت ها با نظارت هیات کوهنوردی انجام خواهد پذیرفت.

در این جلسه از پیشکسوتان باشگاه طبیعت دوست که در طول سالیان متمادی همواره حامی و پشتیبان گروه و باشگاه طبیعت دوست بودند تقدیر گردید و به جناب آقایان حاج سهراب جعفری ، تیمسار سید احمدی ، جواد گیلر ، حسام علویان مهر ( پاپری ) لوح سپاسی به رسم یادبود، تقدیم گردید .

در ادامه آقای یوسفی مدرس دره نوردی ضمن برشمردن نکات مثبت و پتانسیل زیاد دره نوردی و کوهنوردی و .‌.. در استان فارس و بخصوص شهرهای شیراز ، جهرم ، لار و… عنوان کردند با حمایت هیات کوهنوردی و همت باشگاهها به نتیجه مطلوب در کلیه زمینه ها خواهیم رسید .

سپس گزارش جذاب، دیدنی و شنیدنی صعود به قله کازبک توسط خانم فلاحی و آقای شفیعی با پخش کلیپی زیبا از جاذبه های سفر و صعود نمایش داده شد .

این برنامه در تاریخ ۱۸ تا ۲۵ مرداد سال جاری به سرپرستی آقای میلاد کشاورز و مربیگری آقای اکبر ابراهیمی اجرا گردید و در ادامه آن آقای میلاد کشاورز در خصوص اجرا و برنامه ریزی صعود به قله کازبک صحبت کردند .

همچنین آقای ابوذر آسیابانی ضمن تشکر از ریاست هیات کوهنوردی که همواره پشتوانه بزرگی در فعالیت های کوهنوردی باشگاه ها بوده اند؛ از آن ریاست محترم در خواست حمایت های بیشتر در زمینه فعالیت های سنگ نوردی و دیواره نوردی داشتند تا این رشته نیز به موفقیت های بیشتر نائل گردد .

در پایان با اهداء لوح سپاس به صعود کنندگان قله کازبک و گرفتن عکسی به یادگار جلسه پایان پذیرفت .

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام