خلاصه ای از جلسه هفتگی باشگاه طبیعت دوست دوشنبه ۱۴۰۱/۰۶/۱۴

آغازگر جلسه خانم زهره شریفی مجری جلسه بودند که به حاضرین خوش آمد گفتند .

سپس آقای مصطفی رجبی در خصوص کلاسهای ۲۲ ساعته هلال احمر و اهمیت آن صحبت کردند و از اعضاء مخصوصا نفراتی که به تازگی به باشگاه پیوستند، دعوت کردند تا در کلاسها شرکت نمایند .

سپس گزارش و کلیپی از چالش مسابقه سنگ سالن ( بولدر جم ) توسط خانم محبوبه محمدی ارائه گردید.

این مسابقه در دو گروه بانوان و آقایان برگزار گردید، مسابقه مقدماتی در دو گروه بانوان و آقایان صبح و فاینال عصر برگزار گردید و نفرات اول تا سوم مشخص گردیدند، در ادامه آقای ابوذر آسیابانی در خصوص چالش بولدر جم و چگونگی اجرای آن به طور کامل صحبت کردند، ایشان از همنوردان استقبال بیشتری در این مسابقات انتظار داشتند .

 

پس از ایشان، خانم افسانه باقری سرپرست بانوان در خصوص مسائل جاری باشگاه و همچنین شرکت بانوان در برنامه ها صحبت کردند ، ایشان از افرادی که به تازگی به عضویت باشگاه درآمدند درخواست کردند تا در کارهای اجرایی باشگاه همکاری نمایند .

در ادامه؛ گزارش صعود قلل پوتک و قلات بزی توسط آقای زارع با پخش کلیپ نمایش داده شد، و در خصوص اجرای برنامه ،صعود با کوله سنگین، ترک برداری مسیر با جی پی اس، صحبت کردند آقای زارع در مورد طبقه بندی برنامه ها برای افراد جدید و کار با جی پی اس در برنامه ها نیز صحبت کردند .

پس از ایشان آقای سعادت توضیحاتی در مورد صعود قله پوتک و قلات بزی ارائه دادند، همچنین از شرکت در تمرینات هفتگی و پتانسیل بالای اعضاء صحبت کردند و اینکه در صعودهای پیش رو و مخصوصا صعودهای زمستانی تیم باید یک دست و توانمند باشد .

در ادامه آقای انتظاری در مورد برنامه دره کهکوه توضیحاتی دادند .

پس از گرفتن عکسی به یادگار جلسه در ساعت ۲۲ به پایان رسید .

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام