پذیرش عضویت دو کوه‌نورد ایرانی دیگر در سازمان GHM

به گزارش «ابراهیم نوتاش» نماینده‌ی کوه‌نوردان ایرانی در سازمان GHM و عضو افتخاری این سازمان؛ اجلاس مجمع عمومی GHM در تاریخ 12 ژانوایه 2013 در منطقه‌ی اکرینس فرانسه (واقع در 700 کیلومتری شهر پاریس) برگزار شد.

بنا بر این گزارش: در اجلاس مذکور؛ موضوع عضویت دو نفر از کوه‌نوردان ایرانی مطرح و مورد پذیرش قرار گرفت و بر این اساس «عظیم قیچی ساز» و «هادی صابری» به عضویت سازمان GHM درآمدند.

یادآور می‌شود؛ علاوه بر این دو نفر و عضویت افتخاری «ابراهیم نوتاش»، پیش از این نیز «رضا زارعی»، «حسن‌ نجاریان» و «فرخنده صادق» به عضویت سازمان کوهستان‌های بلند فرانسه موسوم به GHM در آمده بودند.

«ابراهیم نوتاش» ضمن اشاره به این‌که سازمان GHM تنها با دو کشور از آسیا، «ایران» و «چین» در حوزه‌ی کوه‌نوردی همکاری دارد، تصریح کرد؛ فرآیند عضویت در این سازمان بر اساس تقاضای شخصی افراد نیز صورت می‌گیرد که در جریان مجمع عمومی طرح و با بررسی سوابق کوه‌نوردی و بر مبنای جایگاه معرف، اگر مخالفتی مطرح نشود، فرد به عضویت GHM درمی‌آید، ضمن این‌که به صورت سالیانه نیز باید حق عضویت خود را پرداخت نماید.

تصویب و تثبیت جشن‌واره‌ی بیستون در تقویم GHM

به گزارش «ابراهیم نوتاش» عضو و نماینده‌ی کوه‌نوردان ایرانی در سازمان GHM ؛ در جریان برگزاری اجلاس مجمع عمومی GHM در تاریخ ۱۲ ژانوایه  ۲۰۱۳ و پیرو مذاکرات و رایزنی‌های پی‌گیرانه و هم‌چنین برگزاری موفق دو دوره‌ جشن‌واره‌ فرهنگی ورزشی سنگ‌نوردی در بیستون، برگزاری دوسالانه‌ی این جشن‌واره در تقویم این تشکیلاتِ مطرح جهانی مصوب و تثبیت شد.

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام