گزارش برنامه طبیعتگردی استان گیلان و مازندران ( رامسر ) در تاریخ 10 الی 13 مهرماه

به نام خداوند رنگین کمان 

 

تاریخ حرکت طبق هماهنگی با دوستان جمعه شب 8 مهرماه ساعت 22:00 از شیراز ( پارک نور ) توسط یک دستگاه اتوبوس دربست که متاسفانه با 5 ساعت تاخیر بامداد شنبه ساعت 3:00 از شیراز به سمت شهرستان شفت ( استان گیلان )حرکت کرده و بخاطر کمبود گازوئیل و توقف های زیاد شنبه شب ساعت 23:00 به اقامتگاه شب اول رسیدیم . شفت که کلبه چوبی بومگردی دو طبقه داخل مزرعه بود و شامل 4 اتاق بزرگ که همه اتاق ها دارای سرویس و حمام بودند ؛ شب را در آنجا سپری کرده و یکشنبه قبل از ظهر به سمت قلعه رودخان فومن حرکت کردیم .

پس از یک ساعت به قلعه رودخان فومن رسیدیم و حدود یک ساعت پیمایش جنگل فومن به قلعه رودخان فومن رسیدیم و پس از آن به سمت پایین حرکت کردیم . در همان منطقه توریستی قلعه ناهار را در رستوران صرف کرده و پس از استراحت مسیر 100 کیلومتری فومن به تالش را طی کردیم . یکشنبه شب و دوشنبه شب را در روستای قروق شهرستان تالش کنار ساحل ، اقامتگاه از قبل رزرو شده را تحویل گرفتیم .

پس از سپری کردن یکشنبه شب در تالش در ویلاهای چوبی کنار ( هر 6 نفر یک ویلا ) دوشنبه صبح به سمت شهرستان پره سر حرکت کرده و با دو دستگاه مینی بوس از قبل هماهنگ شده به سمت آبشار بسیار زیبای ویسادار حرکت کردیم . حدود 1- 2 ساعت در محوطه آبشار وقت گذاشتیم .

بعد از آبشار ویسادار حدود 15 دقیقه بعد به آبشار سه پله رفتیم و به سمت گیسوم تالش حرکت کردیم . پس از حدود یک ساعت در بین راه ناهار را در رستوران صرف کرده و تونل جنگلی گیسوم را پیمایش کردیم .

بعد از گیسوم به سمت اقامتگاه تالش حرکت کرده و شام را که از قبل تدارک دیده شده بود از دوستان عزیز پذیرایی به عمل آمد .

صبح سه شنبه طبق هماهنگی برنامه قایق سواری در سواحل تالش اجرا گردید .

پس از آن ناهار از قبل تدارک دیده شده خدمت دوستان عزیز ارائه گردید .

پس از صرف ناهار از تالش به نوشهر حرکت کرده ( 300 کیلومتر ) و سه شنبه شب به ویلای کنار دریا که از قبل رزرو شده بود رسیدیم و چهارشنبه ظهر به سمت نمک آبرود و دهکده توریستی نمک آبرود حرکت کردیم ( 30 کیلومتر ) و طبق هماهنگی جهت تله کابین دوستان سوار تله کابین شدند و بالای جنگل حدود دو ساعت را سپری کردند .

پس از نمک آبرود مجدد به سمت نوشهر حرکت و چهارشنبه شب را در نوشهر سپری کرده و صبح پنجشنبه تا ظهر کنار دریا بودیم و بعد از ظهر به سمت جنگل نور حرکت کردیم ( 70 کیلومتر ) و ناهار را در جنگل صرف کردیم .

پنجشنبه ساعت 19:00 از شهرستان نور به سمت شیراز حرکت و جمعه ساعت 11:00 قبل از ظهر به شیراز رسیده و سفر 7 روزه باشگاه طبیعت دوست شیراز به استان های گیلان و مازندران با 27 نفر همراه با 5 شب اقامت – تله کابین – قایق سواری – دو وعده خوراک – بیمه مدنی و مسئولیت – اتوبوس دربست با هزینه 2/5 میلیون تومان برای هر نفر با دوستان بسیار خوب به پایان رسید .

سرپرست : سعید شکری کوچک

مربی : سید رسول علمدار

همنوردان : جعفر صالحی -محمد رضا یوسفی نژاد – حاج سهراب جعفری – بهروز پایداری – عطالله کمالی نیا – غلامعلی شکرو – عباس زمانی -رضا خورشیدی – صادق دهقانی – محسن زارع – خسرو معصومی – بهرام سلیمانی – صدیقه خدادادی – اختر دخت رحمتی – نرجس روشن – لیلا بردو – محبوبه صالحی خاتونی – خدیجه عطروش – زهره شریفی عراقی – الهام صالحی – توران شجاعی – فاطمه پهلوان شریف – سرور ایقانی – سعیده ابطحی – افسانه باقری – فریما صفری – زینت کامران

سپاس فراوان از همکاری و همدلی تمام دوستان عزیز جای شما سبز

 

 

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام