خلاصه ای از جلسه هفتگی باشگاه طبیعت دوست دوشنبه مورخ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

خلاصه ای از جلسه هفتگی باشگاه طبیعت دوست دوشنبه مورخ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

در ابتدا خانم زهره شریفی مجری جلسه با کلام شیوا و سخنان زیبا به همنوردان خوش آمد گفتند و عناوین جلسه را اعلام نمودند .
اولین گزارش از اجرای برنامه دیواره رامجرد به سرپرستی آقای انتظاری بود .گزارشگر برنامه آقای کشفی توضیحات گشایش این مسیر را ارائه دادند ؛ این صعود با حضور دو نفر ، دو حلقه طناب و برپایی ۴ کارگاه انجام گردید .
همچنین گزارش دره نرگسی توسط آقای کشفی با کلیپ ارائه گردید این برنامه توسط تیم فنی و به سرپرستی آقای انتظاری اجرا گردید .
سپس خانم بیتا عسکری پور ؛ گزارش  برنامه دوچرخه سواری تیم سایکل توریست از شیراز به کازرون که در تاریخ ۹ تا ۱۱ فروردین اجرا گردیده بود را با پخش کلیپ ارائه دادند، این برنامه به سرپرستی خانم مریم آریان فر و با حضور ۸ نفر اجرا گردید ، ایشان در خصوص صبر و تعامل نفرات در این  برنامه ها صحبت کردند و از استقبال مردم و حمایت از دوچرخه سواری صحبت کردند .
همچنین خانم عسکری پور گزارش برنامه ۱.۵ روزه دوچرخه سواری شیراز به هفت برم به سرپرستی خانم آریان فر را با نمایش کلیپ ارائه دادند ، این برنامه با حضور ۸ نفر از دوچرخه سواران اجرا گردید و در روستای بله زار شب مانی کردند .
سپس آقای رحمانیان گزارش برنامه قله رحمت مرودشت را ارائه دادند این برنامه به سرپرستی آقای پایداری و با حضور ۳۴ نفر اجرا گردیده بود .
پس از ایشان آقای دشتستانی گزارش برنامه ۱/۵ روزه تنگ هایقر فیروز آباد را با کلیپ ارائه دادند این برنامه به سرپرستی آقای انتظاری و با حضور ۹ نفر اجرا گردید .
سپس آقای پایداری گزارش صعود قله دراک را ارائه دادند .
در ادامه آقای ابراهیمی سرپرست باشگاه در خصوص موارد زیر با همنوردان صحبت کردند : ایشان در خصوص تمرینات هفتگی باشگاه به تفضیل صحبت کردند .
همچنین در مورد برنامه روز پنج شنبه ۱۴ اردیبهشت که به عنوان روز شیراز نام گذاری شده صحبت کردند، ایشان عنوان کردند ؛ جهت معرفی فعالیت های کوهنوردی باشگاه از ساعت ۱۵ تا ۱۹  در حافظیه حضور خواهند داشت و از اعضاء جهت همکاری دعوت کردند .
آقای ابراهیمی در مورد پروانه های باشگاه طبیعت دوست صحبت کردند که از طرف وزارت ورزش و جوانان به ثبت رسیده است . ایشان عنوان کردند حضور افراد در کلیه برنامه ها با دادن حق عضویت و داشتن کارت عضویت باشگاه امکان پذیر خواهد شد .
در پایان عکسی به یادگار گرفته شد .
profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام