گزارش جلسه باشگاه 97/11/1

مجری: سرکار خانم فخار

ساعت شروع جلسه:19

ابتدا آقای صادقی مهر گزارش برنامه ی تمرینی قله ی دراک  روز یکشنبه خود را ارائه دادند.
همچنین خانم یگانه جو گزارش خود را از برنامه ی باباکوهی چهارشنبه گذشته بطور خلاصه و مفید بیان کردند.
سپس آقای ابراهیمی مدیر باشگاه در صحبت های خود در خصوص مطالب زیر توضیحات کامل ارایه دادند:
1، صدور کارت شناسایی اعضا:در خواست از تمامی اعضا برای ثبت نام خود در پورتال به منظور صدور کارت شناسایی
2_بیان طرح مشاغل اعضا و معرفی و ارائه ی خدمات به یکدیگر :افراد در صورت صلاحدید،مشاغل و تخصص خود را ثبت کنند و در ارائه ی خدمات به یکدیگر و باشگاه همکاری نمایند.
3_طرح معرفی جوانان در جلسه: آقای سخنور به عنوان عضو جوان خود را به سایر اعضا معرفی کردند.
4_ صحبت درباره ی حق عضویت؛ بدینشرح که میزان حق عضویت 200 هزار تومان تعیین شده و اعضایی که تا تاریخ15 اسفند نود وهفت حق عضویت پرداخت نمایند از چهل هزار تومان تخفیف برخوردار خواهند شد.
5_ صحبت درباره ی صندوق قرض الحسنه: صندوق قرض الحسنه نقطه ی عطفی برای خرید خانه ی طبیعت دوست بود،پس اندازی برای خود اعضا و ارائه ی وام به اعضایی که قصد دارند در برنامه های زمستانه و یا پیشرفته شرکت کنند.
6_صحبت درباره ی پوشش بیمه ای

پس از اتمام سخنان آقای ابراهیمی، آقای عباس زمانی گزارش جامعی درباره برنامه ی سبز پوشان همراه با کلیپ و نقشه ارائه کردند .
سپس  گزارش برنامه ی دره درزو توسط سر کار خانم فخاری همراه با عکس و کلیپ به سمع افراد حاضر در جلسه رسید و لوح تقدیر این برنامه توسط آقای ابراهیمی و آقای انتظاری به اعضا شرکت کننده تقدیم گردید .
همچنین برنامه تنگ هایقر فیروز آباد که در مورخه 12 بهمن اجرا خواهد شد توسط اقای انتظاری اطلاع رسانی گردید .

در ادامه ی جلسه ، تقدیم احکام به سایر کارگروه ها از جمله آقای مسیح باقری،آقای هادی آسیابانی کارگروه فنی، آقای شاهرخ ترزم پور کارگروه دره نوردی و آقای علی محمد کاوه کارگروه پیشکسوتان،خانم فخاری کارگروه محیط زیست ،توسط آقای ابراهیمی انجام شد.
سپس از سرکار خانم سمیه میرشاه کارشناس حقوقی باشگاه دعوت شد که خود را به اعضای باشگاه معرفی نمایند.

در خاتمه، قرعه کشی میان اعضای شرکت کننده در برنامه های آخر هفته ی گذشته و اعضایی که از طریق پرتال ثبت نام کرده و وجه واریز کردند ؛ از جمله برنامه ی سبزه پوشان، دره درزو و قله برم فیروز صورت گرفت که تنها شامل افراد حاضر در جلسه میشد. در نهایت خانم فرانک کریمی و آقایان حمید رضا محمدی و عباس زمانی قرعه را در نبود سایر اعضای برنده اما غايب چون آقای ترزم پور،آقای مسعود اشراق،خانم میرهادی،خانم طالعی فر ،خانم دریس،خانم نعمت الهی، و چند تن از اعضای غایب دیگر، به نام خود کردند.

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام