گزارش جلسه باشگاه 97/12/13

مجری جلسه: سرکار خانم درخشان

ساعت جلسه: 18:30

جلسه هفتگی دوشنبه با حضور مسئولین و تعدادی از اعضا باشگاه در ساعت مقرر با پخش سرود طبیعت دوست آغاز گردید
در این جلسه با اجرای خانم درخشان عناوین جلسه عنوان گردید، سپس :
* گزارش برنامه ی کوهپیمایی باباکوهی به مناسبت بزرگداشت روز زن ارائه گردید.
* صحبت های مدیریت باشگاه جناب آقای اکبر ابراهیمی  به شرح زیر ایراد گردید  :
. ایشان از اجرای دوره های آموزشی  با حداقل هزینه برای شرکت همنوردان خبر دادند و تاکید کردند؛ برای تربیت مربی ،راهنمای کوهستان و حتی یک کوهنورد، آموزش باید در راس امور و الویت قرار گیرد همچنین تاکید مضاعف بر شرکت همنوردان در این دوره ها داشتند.
. ایشان در خصوص شرایط وام صندوق قرض الحسنه صحبت کردند و اعلام داشتند طبق جلسه ای با هیئت امنا ؛ در صورت فراهم بودن شرایط به هر نفر 3 میلیون تومان وام پرداخت شود و در سال آتی این مبلغ به 5 میلیون تومان افزایش یابد، الویت اول، بحث آموزش ،الویت دوم ، خرید لوازم کوهنوردی و الویت سوم ، برای صعودهای برون مرزی در نظر گرفته شده ؛که این نوع صعودها با حداکثر هزینه  15 میلیون تومان برگزار خواهد شد.
. در ادامه از تدابیر اندیشیده شده در شرایط دیگر پرداخت وام صحبت کردند که هر ماه مبلغ یک میلیون تومان وام به صورت قرعه کشی به اعضایی پرداخت می شود که در صندوق قرض الحسنه مشارکت دارند (شرط گرفتن وام، عضویت در صندوق قرض الحسنه است که حداقل مبلغ 120 هزار تومان است.)
. ایشان از احترام متقابل بین افراد صحبت کردند تا مسوولین و اعضاء در محیطی دوستانه و به دور از حاشیه و مشکل بتوانند همکاری کنند.
. همچنین از اجرای برنامه ی چهارشنبه سوری که با هماهنگی آقای آزادی و آقای باقری در دامنه ی دراک، با هزینه ای اندک برای اعضا برگزار خواهد شد صحبت کردند .
.و با اعلام اينكه آقای شهرام آریانفر به عنوان مسئول خانه ی طبیعت دوست معرفی شده اند و تمام مسئولیت ها خانه ی طبیعت دوست به ایشان  منتقل شده است، صحبت هاي خود را به پايان رساندن.
در ادامه جلسه
* صحبت های آقای رحیمی در مورد کلاس های آموزشی؛ آبشار یخی و بهمن شناسی و بار علمی این کلاسها.
* گزارش دوره آموزشی آبشار یخی توسط آقای سعادت و تاکید ایشان برشرکت همنوردان در دوره های آموزشی مختلف.
* قرعه کشی بین افرادی که در برنامه کوهپیمایی بزرگداشت روز زن شرکت داشتند و همچنین اهدا هدیه به بزرگترین و کوچکترین عضو باشگاه.
* اعلام برنامه های آخر هفته توسط سرپرستان برنامه ها. (برنامه ی بمو و قله ی بیرمی بوشهر).

این نشست با خبر تمدید پرداخت حق عضویت با تخفیف ویژه تا پایان اسفند ماه جهت رفاه اعضاء باشگاه به پایان  رسید

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام