گزارش جلسه باشگاه 97/12/20

مجری جلسه: خانم فخاری

ساعت جلسه: 19:00
* آخرین جلسه باشگاه در سال 97  در ساعت 19 با حضور اعضاء و مسوولین، با پخش سرود طبیعت دوست آغاز گردید .
در ابتدا عناوین برنامه ها توسط خانم فخاری اعلام گردید
* گزارش برنامه ی تمرینی باباکوهی و دراک توسط خانم نازی یگانه جو ، لازم به ذکر است برگزاری تمرینات باباکوهی هر چهارشنبه به سرپرستی آقای بهروز پایداری و تمرینات دراک هر یکشنبه به سرپرستی آقای مسیح الله باقری  در یکسال اخیر جهت افزایش توان اعضاء برگزار گردیده .
* صحبت های آقای همتی نیا از اعضای تیم آتش نشانی در خصوص حادثه در کوه سرخ و امداد رسانی به شخص مصدوم .
* گزارش برنامه روز درختکاری توسط خانم نعمتی، دراین برنامه اعضاء طبیعت دوست جهت کاشت نهالهای بومی در پارک شهدای بیضا مشارکت کردند.
* گزارش برنامه صعود به قله بیرمی توسط خانم فخاری و اهداء لوح توسط خانم طایی صفت و آقای علمدار به شرکت کنندگان برنامه .
*  دعوت از آقای ابراهیمی و شرح صحبت های ایشان
*ایشان در ابتدا از خانم شهربانو سلیمانی جهت برپایی سفره هفت سین و برگزاری آیین سنتی نوروز در بین خانواده طبیعت دوست قدردانی کردند  .
*همچنین از پیشکسوتان باشگاه آقایان مهدی زاده ، شورانگیز ، یوسفی و … یاد کردند و با گذاشتن تابلو عکسی از برنامه های قدیم بر سر سفره هفت سین حضور پیشکسوتان را ارج نهادند.
*ایشان اظهار کردند سالی که گذشت؛ پر از فراز و نشیب بود و با همت وتلاش اعضاء و مسوولین توانستیم برمشکلات فایق آییم .
* ایشان از کلیه اعضاء در سال آینده درخواست کردندتا با نیرویی مضاعف، جهت پویایی و پیشرفت باشگاه مشارکت کنند و باز هم یاری دهنده مسوولین باشند .
*همچنین از اعزام و بدرقه تیم صعود کننده به صعود زمستانی دماوند خبر دادند و از آمادگی جسمی و فنی این دوستان صحبت کردند و  برایشان آرزوی موفقیت کردند .
*آقای ابراهیمی از راه اندازی کانال جدید مخصوص کارگروه آموزش به مسوولیت خانم نازی یگانه جو ، جهت اطلاع رسانی اعضاء از برگزاری دورها و کلاسهای مختلف خبر دادند و عنوان کردند همیشه آموزش باید در الویت باشد.
*همچنین با اعلام برنامه شب چهارشنبه سوری سنتی؛ با حضور اعضاء و خانواده ها، در دامنه دراک صحبت کردند که با برپایی آتش ، موسیقی،آیین قاشق زنی ، این شب باستانی را جشن میگیریم و به استقبال نوروز میرویم.
*ایشان در خصوص برنامه های تقویم چهار ماهه  سال 98 صحبت کردند وعنوان کردند اعضاء باشگاه جهت برنامه های مورد علاقه خود می توانند با اطلاع از برنامه های پیش رو ، برنامه ریزی لازم را انجام دهند .
لازم به ذکر است جهت اطلاع از برنامه های تقویم جدید به سایت باشگاه مراجعه شود .
*صحبت در خصوص برنامه آخر هفته  ؛ کوه سفید ابرج، حرکت ساعت 5:30 به سرپرستی خودشان . این کوه بلندترین قله شهرستان مرودشت و داری طبیعتی بسیار زیباست .
*همچنین از اجرای برنامه باباکوهی در ایام عید طبق هر سال توسط آقای بهروز پایداری خبر دادند .
*ایشان با اعلام اینکه با پیوستن به کمپین نخریدن آجیل و پسته،  به گرانی و شرایط موجود بی توجه نباشیم از کلیه اقشار جامعه حمایت کردند.

*همچنین از برگزاری برنامه اسکالاین و هایلاین در تنگ هایقر در روزهای 8 تا 13 فروردین توسط هیات کوهنوردی اطلاع دادند .
ایشان در پایان،  پیشاپیش سال نو را به اعضاء خانواده طبیعت دوست تبریک گفتند و برای همه آرزوی سلامتی ، شادی و موفقیت کردند .
*پس از اتمام صحبت های آقای ابراهیمی قرعه کشی بین اعضایی که از طریق پرتال در برنامه آخر هفته گذشته ثبت نام کرده بودند برگزار شد و به قید قرعه هدیه به آقایان مسعود زارعی و علیرضا غلامزاده که در جلسه …

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام