گزارش جلسه باشگاه 98/1/26

مجری: سرکار خانم فخاری

ساعت جلسه: 19:30

جلسه هفتگي دوشنبه با حضوراعضا باشگاه پس از پخش سرود طبیعت دوست ، با اجرای سر کار خانم فخاری و اعلام عناوین جلسه آغاز گردید .
در ابتدا :
١- ارائه ی گزارش برنامه شیراز گردی در محله های قدیمی توسط سرکار خانم محبوبه محمدی، همراه با پخش کلیپ
2_ ارائه ی گزارش برنامه ی آموزشی یخ و برف در منطقه رنج  توسط سرکار خانم فخاری،همراه با پخش کلیپ

3- در ادامه صحبتهای آقای ابراهیمی به شرح زیر :

*  قدردانی از آقایان اکبری فرد، عطروش و شکررو بابت برگزاری هر ساله ی برنامه ی شیراز گردی همراه با پذیرایی

* اشاره به جلسه ی کارگروه طبیعت گردی و سرپرستان که قبل از جلسه ی عمومی و جهت ارتقاء سطح کیفی برنامه ها برگزار گردید.

*  صحبت در خصوص پیشنهادات و انتقاداتی که اعضا در هفته ی گذشته به صورت مکتوب، در مورد حضور فعالتر جوانان و ایجاد جذابیت جهت قشر جوان عنوان کرده بودند که در همین راستا آقای ابراهیمی از حضور افراد فرصت طلب در برنامه ها با انگیزه ی جذب جوانان به سمت گروهها و تورهای گردشگری صحبت کردند که باید با دافعه مسوولان و اعضاء مانع حضور اشخاصی که حتی در پرتال هم ثبت نام نکرده و ارقی به باشگاه ندارند، شویم . و بستری مناسب جهت جذب نیروهای جوان و تازه وارد مهیا کنیم که این مهم با حمایت و همکاری اعضاء و مسوولین از باشگاه برآورده خواهد شد .

* از تمامی اعضا دعوت می شود که از برنامه های  تمرینی هوازی و سنگ نوردی استقبال کرده و از تجربیات مربیان و پیشکسوتان بهره برده و به توانمندی خود و باشگاه کمک کنند.
* همچنین در خصوص مستهلک شدن تجهیزات فنی صحبت کرده و خاطر نشان کردند که تامین هزینه خرید تجهیزات جدید بررسی و انجام  خواهد شد .
*  با توجه به تصمیمات اتخاذ شده و خرید تجهیزات فنی ، جهت شرکت در تمرینات سنگ نوردی و دیواره نوردی ، حق ورودی از اعضاء شرکت کننده دریافت میگردد و اعضا ملزم به پرداخت آن هستند.

* همچنین از تمدید تخفیف حق عضویت تا 31 فرودین خبر دادند تا اعضایی که شهریه را پرداخت نکرده از این تخفیف بهره مند گردند.

* آن دسته از اعضایی که حداقل پنج دوره مقدماتی کارآموزی فدراسیون را شرکت نکرده اند ملزم به انجام این مهم هستند و در غیر اینصورت در برنامه های صعود قله وکوهپیمایی شرکت داده نخواهند شد.

* قدردانی از خیرین صندوق قرض الحسنه از جمله جناب آقای سیروس متوسل که از اولین روز تاسیس صندوق پیشگام بودند و اهدای لوح تقدیر به برادر آقای متوسل در غیاب ایشان.

* صندوق قرض الحسنه: به هر کدام از اعضا وام دو الی سه میلیونی پرداخت خواهد شد و هر ماه نیز یک وام یک میلیونی به قید قرعه به اعضای صندوق پرداخت خواهد شد.لازم به ذکر است که مبلغ عضویت صندوق از 125 هزار تومان به بالا ست.

4- پس از اتمام صحبتهای آقای ابراهیمی گروه موسیقی باشگاه طبیعت دوست با همنوازی هنرمندانه، شور و شعف خاصی به جمع دادند و حاضرین را به شوق آوردند.همنوازان جناب آقای طریقی خواننده و نوازنده ی تنبک ،جناب آقای ضیایی نوازنده ی سنتور و جناب آقای ضرغامی نوازنده ی دف بودند.
پس از اتمام هنرمندی گروه موسیقی  از زحمات و تمرینهای این دوستان در ایام نوروز جهت آمادگی اجرا، قدردانی به عمل آمد .

5- همچنین از برگزاری برنامه های باباکوهی در روزهای نوروز از آقای بهروز پایداری قدردانی شد و هدیه ای به رسم یادبود به ایشان تقدیم گردید.

6- صحبت در خصوص برگزاری کلاسهای آموزشی از جمله زبان انگلیسی که توسط خانم یگانه جو تدریس خواهد شد.

7- در دقایق پایانی جلسه ، قرعه کشی برنامه های آخر هفته و صندوق قرض الحسنه به شرح زیر انجام شد :

. قرعه کشی کسانی که در برنامه های آخر هفته از طریق پورتال ثبت نام کرده اند:  مرضیه دوست فاطمه ، زهرا درخشان ، حسن حضرتی.
لازم به ذکر است اسامی اعضایی چون علی غلامزاده،علی انوار،عباس سعادت ،آقای نجفی،لیلا رضوانی نیز اعلام شد که در جلسه حضور نداشتند.

. قرعه کشی اعضای صندوق قرض الحسنه:  آقایان ضرغامی و حیدر پناه برنده شدند و اعضایی چون ؛ محبوبه کیانی،جعفر کاوه،ابوذر آسیابانی ،حاج محمد کاوه،مصطفی رجبی1،مریم سعادت جزو برندگان بودند که در جلسه حضور نداشتند و جایزه به آنها تعلق نگرفت.

. قرعه کشی وام یک میلیونی اعضای صندوق قرض الحسنه: جناب آقای سهراب جعفری برنده شدند.

8- در انتهای جلسه با خبر شدیم که جناب آقای مسعود اشراق دچار حادثه ای شده اند و  خوشبختانه رو به بهبودند که برای ایشان سلامتی و تندرستی آرزومندیم.

 روابط عمومی باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام