گزارش تمرین باباکوهی 98/3/29

اخرين چهارشنبه خرداد ماه هم مثل چهارشنبه هاي گذشته تمرين هفتگي باياكوهي به سرپرستي جناب بهروز پايداري اجرا شد.

تعداد زيادي از اعضا قديمي و جديد باشگاه طبيعت دوست حدودا ٧٠ نفر دور هم در پارك محله اي ميدان ابولكلام دور هم امدند تا در تمريني ديگر مسير جنگلي باباكوهي را اغاز كنند. اين تمرين به دليل گرمي هوا در ساعت ١٨:٠٠ اجرا گردید.
اين هفته گروهي از اعضا شركت كننده در برنامه صعود قله هاي سيالان و سماموس هم در تمرين شركت داشتند. اين گروه ٧٠ نفره در ابتداي مسير بعد از گرفتن عكس به چهار گروه تند رو ، متوسط ، تازه كار و گروه همنوردان صعود قله ها تقسيم شدند و هر گروه با سرپرستي جداگانه برحسب توانايي خود از مسير سرسبز جنگل به سمت ژنراتور بادي حركت كردند. طول مسير ابتدا بسيار گرم بود اما هرچه به بالاي كوه نزديك ميشديم از شدت گرماي خورشيد كاسته و نسيم ملايمي روحمان را جلا ميداد. در بالاي كوه همه گروهها منتظر هم مانديم تا اينكه ساعت ٢٠:٠٠ اخرين گروه هم به ما ملحق شدند و پس از انجام حركات كششي همه به سمت ارامگاه باباكوهي به راه افتاديم. در انجا دوستان در كنار هم باصرف نوشيدني خنك و ميوه كمي استراحت كردند و سپس به صورت گروههاي كوچك از مسير اسفالت يا جنگلي به سمت پايين كوه و سرانجام خودروهاي خود حركت كردند و برنامه ساعت ٩:٣٠ شب به پايان رسيد.
با سپاس از كارگروه محترم اين برنامه جناب آقای پايداري كه با تلاش و خوشرويي، افراد بسياري را براي صعود به قله هاي مرتفع اماده ميكنند.

گزارشگر: نازي يگانه جو


profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام