گزارش گردهمایی و هم اندیشی اعضاء باشگاه 1400/3/24

با نام و یاد خداوند
باشگاه طبیعت دوست جهت گردهمایی و هم اندیشی اعضاء در تاریخ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ هم اندیشی به نام جوانان برنامه ریزی کرد و از کلیه اعضاء دعوت به حضور گردید
حدود ۱۷۰ نفر از اعضاء جدید و قدیم ، جوانان و پیش کسوتان اعلام حضور کردند
سرکار خانم امیریان مسوول روابط عمومی و عضو هیات رئیسه هیات کوهنوردی ، اعضاء هیات امناء و هیات مدیره باشگاه در این همایش حضور داشتند
هم اندیشی در باغ جناب آقای حسن جعفری از یاران صمیمی باشگاه و در محدوده گویم ؛ در فضایی باز برگزار گردید
در ورودی دوستانی جهت خوشامد گویی حضور داشتند و جهت رعایت پروتکل ها نیز ماسک و مواد ضد عفونی قرار داشت
همنوردان در جمعی صمیمی و بسیار دوستانه گرد هم آمدند و دیدارها تازه گردید
ساعت ۷:۴۵ مراسم توسط سرکار خانم نعمتی آغاز گردید
پس از خوش آمد گویی به مهمانان از جناب تیمسار سید احمدی جهت سخنرانی دعوت به عمل آمد .
پس از آن نوبت به تریبون آزاد و هم اندیشی و مشارکت صاحب نظران بود و از آقای ابوذر آسیابانی مسوول فنی باشگاه دعوت شد تا توضیحاتی در این خصوص ارائه دهند و مدیریت زمان را برعهده گیرند.
دوستانی مسایل را به صورت کتبی و عده ای نیز پشت تریبون به بررسی نقاط ضعف و قدرت پرداختند که نشان از مشارکت و همفکری آنان در پیشبرد اهداف باشگاه بود در کل در خصوص اجرای برنامه ها ، مدیریت و سرپرستی ، نوع برنامه ها و تمرینات ، ایجاد کارگروه های جدید و …. به طور مفصل صحبت گردید و قرار شد هیات مدیره در خصوص مطالب ذکر شده پس از مشورت اقدامات لازم را به انجام رساند .
(قابل توجه همنوردان عزیز ؛ باشگاه طبیعت دوست همیشه آماده شنیدن پیشنهادات و انتقادات سازنده ، ارائه راهکارها توسط اعضاء باشگاست.)
سپس توسط جناب آقای کاظمی تک نوازی هنرمندانه ای با تار اجرا گردید

در ادامه با دعوت از آقای ابراهیمی مدیر عامل باشگاه، ایشان، همایش را نقطه قوتی در این دوران دانسته اند و حضور پیشکسوتان و جوانان را جهت همکاری های پیش رو مهم برشمردند و در خصوص صعودهای اجرا شده توسط تیم جوانان ، اهداف برتر جوانان باشگاه و اجرای صعودهای بلند و … صحبت کردند و در این راستا از آقای میلاد کشاورز جوان پر تلاش و فاتح ۸۰۰۰ متری دعوت کردند تا نکاتی را به دوستان یادآوری کنند ، آقای کشاورز از انتخاب هدف ، تلاش مستمر و خستگی ناپذیر تمرینات مدون و … با جوانان صحبت کردند و خاطر نشان کردند که در این راه از حمایت خانواده و دوستان بهره مند بودند .
(با توجه به صعودهای آینده و هدفمند آقای میلاد کشاورز؛ برایشان آرزوی موفقیت داریم)
همچنین آقای ابراهیمی از تمرینات مستمر در باغ جنت ، سنگنوردی سالنی باشگاه، تی ارایکس ، افتتاح باشگاه دوچرخه سواری طبیعت دوست و تمرینات منسجم آنها ، مسابقات اسکای رانینگ و قهرمانی باشگاه و … به طور مفصل صحبت کردند و از اعضاء دعوت کردند تا مسوولیت و سرپرستی در کارگروهها را عهده دار شوند و در راه پیشرفت خود و باشگاه گام بردارند .

سپس توسط کارگروه فرهنگی جناب آقای طریقی و جناب آقای ضیایی موسیقی سنتی اجرا گردید و شادی در این محفل نمود بیشتری پیدا کرد.

در پایان با حضور جناب تیمسار سید احمدی ، جناب آقای اکبر ابراهیمی ، جناب آقای ابوذر اسیابانی ، سرکار خانم امیریان، سرکار خانم شیدا برزگر و سرکار خانم مهناز طایی صفت، لوح تقدیر به مسوولین و همکاران سابق هیات مدیره : سرکار خانم لیلا پیروی ( مسوول فنی ) جناب آقای صوفی ( روابط عمومی ) جناب آقای سعادت ( مسوول فنی ) اهداء گردید .
همچنین همکاران در بخش سایت و اینستا؛ سرکار خانم مریم آریانفر، مسوولین تمرینات هفتگی ، اعضاء کارگروه روابط عمومی و … لوح صعودهای بالای ۴۰۰۰ متری ، قدویس ، خط الراس غربی و مرکزی و … به عزیزان اهدا گردید .
لازم به ذکر است در خلال همایش پذیرایی با میوه ، شیرینی و چای انجام گردید و در پایان پس از صرف شام از عزیزان جهت حضور گرم و دوستانه تقدیر گردید و این گردهمایی به پایان رسید .

“جهت دیدن کلیپ این برنامه به پیج باشگاه در اینستاگرام به آدرس tabiat.doost@ مراجعه فرمایید”

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام