توضیح فدراسیون در خصوص عدم اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی

ضمن ارج نهادن به تلاش ارزنده ی یکایک مربیان، سنگ نوردان و دست اندرکاران صعودهای ورزشی به اطلاع می رساند؛ این فدراسیون بر اساس روند برنامه محور و توسعه ای خود در عرصه ی صعودهای ورزشی، در چند سال اخیر اهتمام و توجه ویژه ای نسبت به میزبانی ها و اعزام های مختلف در سطوح آسیایی و جهانی معطوف داشته است.

در همین رابطه می توان به نمونه های اخیر؛ از جمله میزبانی شایسته ی جمهوری اسلامی ایران از مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در “همدان” و سپس اعزام قهرمانان و مدال آوران این مسابقات (برای نخستین بار) به مسابقات جهانی در “سنگاپور” اشاره کرد. شایان ذکر است فدراسیون کوشش نمود با تأمین بودجه ی لازم، تمامی نفرات تیم را به این رقابت ها اعزام نماید که با تلاش خوب سنگ نوردان نیز همراه شد و این عزیزان توانستند جایگاه نهم سرعت جهان را در بخش تیمی کسب کنند، که بی تردید نوید بخش آینده ای درخشان برای سنگ نوردی کشورمان است.

در همین راستا؛ مقرر شد که تیم ملی بزرگسالان نیز به مسابقات قهرمانی جهان در کشور “فرانسه”  اعزام گردد. لذا علاوه بر مساعدت وزارت ورزش در صدور مجوز شورای برون مرزی، رایزنی های لازم جهت صدور ویزا، تهیه ی بلیت هواپیما و تدارک اسکانِ هتل توسط فدراسیون انجام گردید. ولیکن با وجود اطلاع رسانی قبلی مبنی بر اعزام تیم و به رغم پیگیری های انجام شده، متأسفانه تأمین اعتبار لازم جهت تهیه ی ارز مورد نیاز فراهم نشد و  در نهایت و در لحظات آخر این سفر لغو گردید.

رجاء واثق داریم در آینده با تأمین اعتبارات لازم؛ مسیر تعالی و پیشرفت این رشته ی ورزشی همچنان تداوم خواهد یافت.

منبع:فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام