گزارش جلسه باشگاه 97/11/29،،

مجری : سرکار خانم فخار

ساعت جلسه:19:00

جلسه هفتگي دوشنبه 97/11/29  با حضور مسئولين و تعدادي از اعضا باشگاه پس از پخش سرود طبیعت دوست با اجرای خانم فخار و اعلام عناوین جلسه آغاز گردید .
در ابتدا :
١- ارائه ی گزارش برنامه آموزشی دراک توسط  خانم محبوبه محمدی
2_ صحبتهای آقای رجبی در خصوص نیاز به اطلاع رسانی گسترده جهت مشارکت کلیه اعضاء در برنامه های آموزشی
3- در ادامه شرح صحبتهای آقای ابراهیمی :
*عدم رضایت ایشان از مشارکت نکردن افراد در برنامه ها و تقویم آموزشی
*ايشان پيرو جمله ” موفقيت از آن كساني است كه يك ثانيه ديرتر نااميد مي شوند و يك لحظه ديرتر  دست از تلاش برميدارند؛ و مراقب همين يك هاي ساده باشيم.”
گفتند که عدم مشارکت و بی مسئولیتی افراد در کلاسهای آموزشی و تمرين ها باعث ایجاد حس نا امیدی بین اعضاء و مسوولین میشود ، اعضا جهت بالا بردن اطلاعات کوهنوردی و به روز کردن دانش خود از تجربه مربیان استفاده کنند ، هدف باشگاه در این راستا بهبود سلامت افراد است.همچنین ایشان به استمرار آموزش توسط مربیان و استقبال از جانب کوهنوردان اشاره داشتند.

*تقویم برنامه های چهار ماهه اول سال ، تا دهم اسفند بسته خواهد شد تا اعضا بتوانند از ماههای قبل، از برنامه های باشگاه مطلع شده و جهت شرکت در آنها برنامه ریزی کنند.
همچنین در خصوص همکاری اعضا در برنامه ها و ثبت نام به موقع در سایت  صحبت کردند تا سرپرستان با بهترین تدارکات از قبیل وسیله نقیله ، تغذیه و … برنامه ای دقیق تر و باکیفیت بالاتر برگزار کنند .
*ایشان اضافه کردند ؛ برنامه های چهار ماهه در پورتال باشگاه درج میشود تا تعداد نفرات در برنامه مشخص شود و اعضا از همین طریق اقدام به ثبت نام کنند .

*احساس مسئولیت اعضا و شرکت آنها در جلسات باشگاه ، تمرین ها ، کلاسهای آموزشی و …. تا مسوولین باشگاه با قوت قلب و تلاش بیشتر جهت پیشرفت باشگاه گام برداشته و اعضا با توان بیشتر و آگاهی بالاتر در این موفقیت تلاش کنند و سهیم شوند و از قانونگذاریهای باشگاه مطلع شوند تا تخلفی صورت نگیرد  .
*تشکر از افرادی که در جهت بستن تقویم  مشارکت و قبول مسوولیت  کردند .
*صحبت در خصوص پرداخت حق عضویت
به افرادی که تا پانزده اسفند حق عضویت را پرداخت نمایند ،چهل هزار تومان تخفیف تعلق میگیرد.میزان کل حق عضویت سال 98 دویست هزار تومان است.

*صندوق قرض الحسنه
میزان حق عضویت در صندوق،  سالیانه حداقل  120 هزار تومان است و افراد می توانند مبالغ بالاتری پس انداز کنند ، از اعضایی که نیاز مالی ندارند تقاضا میشود تا در صندوق عضو شوند تا به همنوردانشان در خرید تجهیزات کوهنوردی و شرکت در برنامه ها کمک کنند ، چه بسا بسیاری از افراد بدلیل نداشتن تجهیزات ، قادر به شرکت در برنامه های مورد علاقه ی خود نیستند و این موضوع دردناک است و چه نیکوست سایرین که از وسع مالی برخوردارند بدین طریق به دوستان خود کمک کنند.

*تلاش بر اینست تا شرایطی فراهم شود که برنامه های مناسب با شرایط ایده آل و هزینه های مناسب برگزار شود.
*همچنین در خصوص آموزش کوهنوردی و سنگنوردی که با جان انسان مرتبط است صحبت کرده و به اعضاء توصیه کردند در تمرینات وکلاسهای آموزشی شرکت کنند.
*شرایط آموزش به افراد علاقمند از مبتدی تا مربیگری فراهم و از اساتید باشگاه در این خصوص کمک خواهیم گرفت و هزینه آموزش به مربیان پرداخت میشود ، این درحالیست که هزینه ی برگزاری کلاس ها در مقایسه با کلاسهای خارج از باشگاه بسیار ارزانتر خواهد شد .

بزودی برای اجرای برنامه ها ،مدارک آموزشی لازم است؛ به عنوان مثال،اگر فردی آموزش کوهپیمایی و یخ و برف نداشته باشد قادر به شرکت در برنامه ی مرتبط با آن نیست و باشگاه در قبال این افراد مسئولیتی ندارد چون شرایط آموزش از پیش فراهم شده است.

سپس آقای ابراهیمی احکام کارگروه سایت را به افراد تقدیم کردند و همچنین حکم کارگروه طبیعت گردی و گردشگری به آقای عباس زمانی اهدا شد.
پس از پایان صحبتهای آقای ابراهیمی
گزارش برنامه ی چابهار توسط خانم یگانه جو به سمع و نظر دوستان رسید .

4- معرفی برنامه ی کوه نمک و تنگ بنیون توسط خانم زیبا محمدی صورت گرفت .

در انتهای جلسه  تندیسی به آقای مصطفی رجبی به عنوان عضوی از کارگروه مدیریت پیشین توسط آقای ابراهیمی تقدیم گردید .

روابط عمومی باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام