خلاصه ای از نشست باشگاه طبیعت دوست مورخ ۱۵ فرودین ۱۴۰۱

بسمه تعالی

اولین جلسه سال جدید با فراخوان عمومی در ساعت ۱۹ دوشنبه در خانه طبیعت دوست با حضور مشتاقان و همدلان باشگاه برگزار گردید .
با توجه به ماه مبارک رمضان طبق هر سال؛ پس از اذان مغرب مراسم افطاری انجام گردید و شام و نوشیدنی و چای توسط آقایان اکبری فر ، عطروش و شکررو مهیا گردیده بود .
در ساعت ۲۰ جلسه باشگاه توسط خانم نازی یگانه جو شروع گردید و پس از خوشامد وتبریک سال نو از آقای اکبر ابراهیمی مدیر عامل باشگاه طبیعت دوست دعوت به سخن گردید .
ایشان پس از خوشامد گویی و تبریک سال نو و ابراز شادمانی از برپایی جلسه پس از چندین ماه به بیان گزارشی مختصر از برنامه ها و تازه های باشگاه کردند .
ایشان از افتتاح دیواره سنگ نوردی باشگاه و تجهیز( خرید تشک و گیره های سنگ نوردی ) و آغاز به کار آن سخن گفتند ،همچنین از برگزاری تمرینات منسجم کوهپیمایی، فنی ، دیواره نوردی و هوازی توضیحاتی ارائه دادند .
در خلال صحبت ها آقای ابراهیمی از اجرای طرح ۳۱ قله سیمرغ توسط آقای بهروز پایداری ، صعودهای شاخص باشگاه از جمله صعود شمالی- جنوبی قله دماوند ، خط الراس غربی ، صعود قلل دنا از مسیرهای مختلف و نامتعارف آن توسط سرپرستان عزیزی چون آقای باقری ، آقای علی پور و آقای غلامزاده توضیحاتی ارائه دادند .
همچنین از برگزاری کلاسهای آموزشی ، برنامه های در دست اجرا و اهداف امسال باشگاه سخن گفتند و از اعضاء جهت همکاری و ارائه تقویم و پیشنهادها و انتقادهای سازنده به مسوولین سخن گفتند..

ایشان همچنین در خصوص باشگاه دوچرخه سواری طبیعت دوست توضیحاتی ارائه دادند .
همچنین از خرید لوازم فنی ، حلقه طناب ، فرند و… جهت تجهیز باشگاه سخن گفتند
و خاطر نشان کردند اعضاء باشگاه در هر جا و هر مکانی باشند حرمت و اعتبار باشگاه را حفظ نمایند .
در خصوص امور مالی باشگاه و هزینه های جاری نیز توصیحاتی دادند و شهریه باشگاه را تا آخر فروردین ماه با تخفیف اعلام شده ۴۲۰ هزار تومان ثابت نگه داشتند ، بدیهی ست بعد از فرودین ماه تخفیف برداشته میشود و مبلغ ۶۰۰ هزار تومان از عزیزان دریافت خواهد گردید .
پس از آن خانم نازی یگانه جو پس از خواندن شعری زیبا از خانم بهناز میرهادی دعوت کردند گزارشی مختصر از بخش دره نوردی ارائه دهند.
خانم میرهادی از تمرینات دره نوردی در روزهای چهارشنبه و تمرینات سنگ نوردی یکشنبه ها جهت آمادگی این تیم توضیحاتی دادند و گذراندن دوره های مرتبط فدراسیون و شرکت در تمرینات هفتگی را جهت شرکت در برنامه ها شرط اصلی دانستند و از بیمه مسوولیت و حوادث در این بخش اطلاعاتی دادند .
پس از ایشان از آقای مسیح الله باقری جهت گزارش تمرینات کوهپیمایی دعوت گردید
ایشان از مشارکت اعضاء در تمرینات دراک سخن گفتند و تمرینات را پیش نیازی جهت فعالیت های کوهنوردی دانستند و اعضاء را ترغیب به اجرای برنامه های متفاوت و خاص کردند .
سپس از خانم نعمتی جهت گزارشی از فعالیت باشگاه دوچرخه سواری دعوت گردید .
ایشان در ابتدا به عنوان عضوی از هیات موسس باشگاه از عملکرد کلیه اعضای هیات مدیره ، سرپرستان ، مسوولین برنامه ها و تمرینات ، کارگروه های مختلف تقدیر و قدردانی نمودند و از حمایت اعضاء در پیشبرد اهداف باشگاه سخن گفتند .
ایشان در خصوص اخذ مجوز رسمی باشگاه دوچرخه سواری طبیعت دوست در سال گذشته خبر دادند و از تمرینات منسجم تیم دوچرخه در سال جدید سخن گفتند که بر این اساس، اعضاء سطح بندی میگردند و در گروه عمومی و یا تخصصی قرار می گیرند همچنین برنامه های متناسب با توان اعضاء و کلاسهای آموزشی را در دستور کار خود قرار خواهند داد . سپس از آقای بدیعی فرجام جهت ارائه گزارش از فعالیت های بخش سنگ نوردی دعوت گردید ایشان از قابلیت های فردی اعضاء سخن گفتند و اینکه دانش فنی خود را اراتقاء دهیم و از مسیرهای صعود شده در منطقه رامجرد توضیحاتی ارائه دادند و از اهداف خود جهت صعود دیواره های بلند در سال جدید خبر دادند .
سپس از آقای هادی آسیابانی در خصوص گزارش از سالن سنگ نوردی باشگاه دعوت گردید ، ایشان از فعالیت ها و تجهیز سالن سنگ صحبت کردند و از اعضاء و خانواده ها که علاقمند به فعالیت های پرهیجان هستند دعوت کردند که می توانند با حضور مربی بانو و آقا حتی تا سطوح قهرمانی فعالیت نمایند .
همچنین با توجه به مسوولیت در قسمت انبار اعلام کردند که فقط روزهای زوج از ساعت ۶ تا ۹ عصر می توانید به ایشان در خصوص تحویل و یا دریافت تجهیزات مراجعه نمایید .سپس از آقای غلامزاده جهت گزارش تیم جوانان دعوت گردید .ایشان از تمرینات منسجم و منظم هفتگی جهت ارتقاء توان نفرات صحبت کردند و در این مدت ۱۶ صعود به قلل مختلف داشتند و صعودهای زمستانه به چند قله را اجرا کردند .همچنین از اهداف جاری و صعود قلل مختلف در سال جدید سخن گفتند .
سپس از آقای درودی جهت گزارشی از فعالیت های هوازی دعوت گردید
ایشان از فعالیت های انجام شده در سال گذشته خبر دادند و اعلام کردند در سال جدید طبق معمول در پیاده رو سلامت فعالیت خواهند کرد .سپس از خانم صنیع شرقی مسوول روابط عمومی باشگاه دعوت گردید.


ایشان از گستردگی فعالیت ها در بخش روابط عمومی صحبت کردند و از اعضاء خواستند چنانچه مسئله یا مشکلی مرتبط با باشگاه دارند با ایشان در میان بگذراند تا اعضاء بتوانند بدون دغدغه فعالیت های ورزشی خود را دنبال نمایند .
در پایان از اقای آسیابانی جهت صحبت دعوت گردید
ایشان از چشم اندازها و اهداف بزرگ ورزشی در سال جدید خبر دادند و از اعضاء تقاضا کردند که همسو و در حیطه باشگاه فعالیت نمایند
ایشان عنوان کردند اعضاء جدیدی در سال گذشته در فعالیت های مختلف مشارکت کردند
همچنین خاطر نشان کردند که اشتباهات گذشته پلی برای پیروزی خواهند بود
و از تقویم جدید و هدف گزاریهای کمیته فنی صحبت کردند
و عنوان کردند تمامی صعودها و برنامه های اجرا شده باید در حیطه باشگاه و تحت نظر و مسوولیت باشگاه باشد
و تاکید بر لزوم آموزش های مرتبط جهت شرکت در تمرینات و برنامه ها داشتند.در انتها پس از گرفتن عکسی به یادگار جلسه به پایان رسید .

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام