خلاصه ای از نشست هفتگی باشگاه طبیعت دوست شیراز دوشنبه ۱۴۰۱/۰۴/۰۶

در ابتدا مجری جلسه خانم نازی یگانه جو با حکایتی از سعدی شیرازی سخن را آغاز کردند .

سپس گزارش و کلیپ صعود به قله پازن پیر به سمع و نظر عزیزان رسید این برنامه با ۱۳ نفر و به سرپرستی آقای رسول عباسی اجرا گردیده بود .

پس از آن کلیپ چالش سنگنوردی باشگاه که توسط آقای ابوذر آسیابانی و آقای هاشم انتظاری و به صورت دوستانه برنامه ریزی و اجرا گردیده بود به نمایش گذاشته شد و توضیحاتی در این خصوص توسط آقای آسیابانی داده شد .

همچنین آقای آسیابانی در مورد گشایش مسیر روز جمعه ۳ تیرماه صحبت کردند و عکس های آن را به نمایش گذاشتند ایشان در خصوص غاری در زیر قله بل اقلید که توسط یکی از اهالی منطقه شناسایی گردیده بود توضیحاتی دادند .

سپس گزارش صعود به قله های نول شمالی و جنوبی با پخش کلیپ توسط خانم نازی یگانه جو ارائه گردید
این برنامه در ۲۷ و ۲۸ خرداد ماه و به سرپرستی آقای رسول عباسی با ۱۳ نفر اجرا گردی

                                               

                           

پس از گزارش، برنامه نول و چالش موجود در برنامه مورد بحث و بررسی حاضرین قرار گرفت .

سپس جلسه پرسش و پاسخ بین اعضاء حاضر انجام گردید که در خصوص صعود با کوله سنگین و سبک صحبت گردید و اعضاء نظرات و پیشنهاداتشان را مطرح کردند.
آقای ابراهیمی پس از پاسخ به اعضاء و جمع بندی جلسه به برنامه های آخر هفته اشاره کردند که فرصت خوبی برای افزایش توان جسمانی و کسب تجربه برای عزیزان است .

همچنین آقای ابراهیمی پیرامون جلسه هیات مدیره صحبت کردند که مسوولین کارگروه ها و بخش های مختلف باشگاه اعلام و تفویض اختیار گردید ( اسامی مسوولین کارگروهها متعاقبا اعلام می گردد ).
ایشان همچنین در خصوص صندوق قرض الحسنه صحبت کردند ؛ عزیزانی که تمایل به مشارکت و عضویت در این صندوق دارند می توانند عضو صندوق گردند و یا موجودی خود را افزایش دهند تا فرصتی برای خود و اعضای جوان باشگاه فراهم گردد که در امر آموزش ، خرید لوازم و یا صعودهای برون مرزی وام و تسهیلات دریافت نمایند .

در پایان پس از گرفتن عکسی به یادگار جلسه دوستانه باشگاه در ساعت ۲۲ به پایان رسید .

 

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام