خلاصه نشست هفتگی باشگاه طبیعت دوست دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۰

آغاز گر جلسه خانم رضوانی مجری جلسه بودند.

پس از خوش آمد گویی گزارش برنامه شاه البرز توسط آقای ایمان زارع ارائه گردید . ایشان در خصوص سرپرستی و مدیریت خوب آقای بهروز پایداری در برنامه شاه البرز و حمایت های آقای ابراهیمی صحبت کردند و آن را ستودند .همچنین در خصوص بخش ناوبری باشگاه توضیحات کاملی دادند .

سپس آقای پایداری لوح صعود قله شاه البرز را به اعضاء شرکت کننده در برنامه تقدیم نمودند.

پس از ایشان آقای ابراهیمی مدیریت باشگاه از تلاشها و سرپرستی آقای پایداری سخن گفتند و از ایشان تقدیر نمودند .

ایشان در مورد خرید جی پی اس برای باشگاه خبر دادند .همچنین با توجه به ضرورت و اهمیت کتاب خوانی؛ از اعضاء خواستند در صورت تمایل کتابهای اضافه خود را به باشگاه اهداء نمایند تا سایر همنوردان بتوانند به صورت امانی از آنها استفاده نمایند.

ایشان از کلاسهای آموزشی در خصوص ناوبری ( جهت یابی با نقشه ، جی پی اس و … )صحبت کردند که قرار است آموزش های لازم به اعضاء داده شود .

همچنین در خصوص تمریناتی که در طول هفته اجرا میشود توضیحاتی دادند .ایشان از اصل ایمنی در ورزش صحبت کردند که همنوردان باید در محیط کوه ، ایمنی را رعایت نمایند و کاملا از اطراف خود آگاه باشند .

آقای ابراهیمی در خصوص اطلاعات و آمار برنامه های کوهنوردی اجرا شده که بایستی هر سه ماه یکبار به هیات کوهنوردی اعلام گردد، صحبت کردند، مسئولیت این کار را آقای رحمانیان عهده دار گردیدند . در ادامه ایشان از جلسه ای با آقای میلاد کشاورز در خصوص صعود برون مرزی و مسائل پیرامون آن صحبت کردند . همچنین در خصوص برنامه تمرینی باباکوهی در سه شنبه ها ساعت ۲۱ صحبت کردند.

ایشان در مورد طرح سیمرغ و تندیس اختصاصی که قرار است برای عزیزانی که این طرح را به اتمام می رسانند سخن گفتند . همچنین از برگزاری کلاس ۲۲ ساعت و ۴۰ ساعته هلال احمر برای اعضاء باشگاه و برگزاری اولین کلاس آموزش تغذیه توسط آقای مفتاحی برای عزیزانی که قصد صعود به دماوند را دارند صحبت کردند.

     

آقای ابراهیمی به اهمیت و لزوم مشارکت اعضاءدر صندوق قرض الحسنه اشاره کردند و آن را مهم دانستند. سپس ‌آقای امیر دستغیب در خصوص آبشار آب ملخ و اتفاقاتی که برایشان رخ داده بود در مستندی به نمایش و بحث گذاشتند .

در ادامه خانم باقری از برنامه تفریحی پیمایش دره آب ملخ که قرار است اجرا شود صحبت کردند و از عزیزان جهت مشارکت دعوت کردند .

پس از آن، آقای علمدار از برنامه شاه البرز که پیش نیازی جهت صعود به دماوند بود صحبت کردند .

در پایان خانم‌ نعمت الهی از اجرای برنامه در منطقه دالانپر آذربایجان صحبت کردند و توضیحاتی در این خصوص ارائه کردند .

جلسه در ساعت ۲۲ پس از گرفتن عکسی به یادگار پایان پذیرفت.

 

 

 

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام