خلاصه نشست هفتگی باشگاه دوشنبه ۱۴۰۱/۰۵/۰۳

آغازگر جلسه خانم رضوانی مجری جلسه بودند.

در ابتدا گزارش برنامه دالامپر به سرپرستی خانم نعمت الهی داده شد ایشان در خصوص مناطق زیبا و قدمت آنها صحبت کردند و همچنین از کنسلی اتوبوس ها در لحظه آخر صحبت کردند .

سپس آقای بهروز پایداری در خصوص صعود دماوند صحبت کردند که قرار بود صعود از کلیه جبهه ها صورت گیرد ولی در حال حاضر صعود از جبهه جنوبی و غربی انجام می گیرد .ایشان از برنامه های تقویم صحبت کردند که باید در زمان خود اجرا گردد .

سپس آقای زارع گزارش برنامه برف کرمو که پیش نیاز دماوند بود را ارائه دادند. ایشان از انظباط فردی و انگیزه داشتن در صعودها و همچنین ارتفاع زدگی صحبت کردند و نقش تغذیه ، تمرینات هوازی و مرحله ای صعود کردن جهت هم هوایی را مهم برشمردند. همچنین در مورد محیط زیست و فرهنگ سازی نیز صحبت گردید .

سپس آقای علمدار از شرکت کنندگان در برنامه برف کرمو که پیش نیاز دماوند بود تقدیر کردند و لوح صعود را به این عزیزان تقدیم نمودند .

       

     

       

       

       

       

       

       

       

در ادامه خانم بهار نعمت الهی از هزینه برنامه های تفریحی خود صحبت کردند که چنانچه نفرات بیشتری ثبت نام کنند هزینه کمتر خواهد شد . ایشان همچنین مقایسه ای بین برنامه هایی در همین رده کردند که مبالغی بیش از این از شرکت کنندگان دریافت میشود .

سپس آقای میلاد کشاورز در مورد صعود های برون مرزی صحبت کردند و گزارشی از صعود قله پوتک و چالش های آن ارائه دادند‌.

این برنامه با ۱۶ نفر و جهت آماده سازی تیم صعود کننده به قله کازبک اجرا گردید ، در پایان به اعضاء شرکت کننده لوح صعود اهداء گردید .

    

   

   

در پایان، پس از گرفتن عکسی به یادگار جلسه به پایان رسید .

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام