خلاصه ای از برگزاری جلسه عمومی باشگاه طبیعت دوست دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱

درابتدا مجری جلسه خانم زهره شریفی ضمن سلام ‌‌و خوش امدگویی به حاضران توضیحاتی از روند اجرای گزارش ها و برنامه های جلسه ارایه دادند.

سپس اقای احمد بدیعی فرجام مربی محترم باشگاه و سرپرست برنامه صعود به گرده المان‌ها در علم کوه گزارشی از ابتدای تمرینات یکساله تیم تا صعود موفق همراه با پخش کلیپی دیدنی ارایه داده و عنوان کردند در صورت داشتن تمرین مناسب ، صعود به دیواره ها ممکن بوده و می‌تواند افتخاری برای شخص و باشگاه باشد . همچنین لوح یادبود صعود را به اعضا شرکت کننده تقدیم نمودند .

در ادامه خانم مریم اعتماد گزارشی از صعود به قله ی بل اقلید بام استان فارس که با حضور ۱۴ نفر از همنوردان و با سرپرستی مربی گرامی باشگاه اقای عباس سعادت اجرا شده ارایه نموده و در این رابطه کلیپی از این قله ی زیبا و اجرای صعود ان جهت بینندگان نمایش داده شد . سپس لوح یاد بود به صعودکنندگان‌ تقدیم گردید.
همچنین گزارشی از صعود به قله ی دماوند مسیر شمال شرقی که توسط زوج باشگاه اقای رسول عباسی و خانم صدیقه رستگار اجرا شده و توسط اقای عباسی ارائه داده شد.
در ادامه اقای ابوذر اسیابانی مسئول فنی باشگاه ضمن گزارشی از جلسه برگزارشده با حضور سرپرستان برنامه ها به نکات مهم اشاره کردند از جمله :
-مسئولان هر یک از کارگروهای باشگاه مسئولیت کامل در راستای همان فعالیت دارند و اعضای محترم در صورت هر گونه فعالیتی لطفا با مسئول مربوطه کارگروه و کمیته فنی هماهنگی لازم را نموده و سپس مبادرت به اجرا نمایند .
-لطفا هیچ گروه مجازی مستقل با استفاده از اسم باشگاه طبیعت دوست و بدون هماهنگی مسئولان تشکیل نشود.
– سرپرستان محترم ضمن کنترل بیمه های ورزشی و بیمه ی مربوط به برنامه ، ترجیحا با افراد و اعضای رسمی باشگاه که آموزش های لازم را دیده اند برنامه ها را اجرا نموده و در صورت وجود مهمان در برنامه با مسئول کمیته فنی و کارگروهها هماهنگی لازم را انجام دهند.
و همچنان با تاکید بر گذراندن دوره های آموزشی توسط افراد از همه ی همنوردان باشگاه دعوت کردند هرچه سریعتر برنامه های پیشنهادی خود را به مسئولان اعلام فرمایند تا تقویم سریعتر اماده شده و در اختیار اعضا قرار گیرد.
در پایان با ثبت عکسی به یادگار جلسه به اتمام رسید.

 

 

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام