گزارش برنامه ترکمن صحرا در تاریخ 23 الی 26 فروردین 1402

به نام خدای رنگین کمان

۲۲ فروردین ۱۴۰۲ بعد از ظهر ساعت ۱۶:۳۰ با یک دستگاه اتوبوس وی آی پی همراه با همراهی ۹ نفر از همنوردان طبیعت دوست به سمت گرگان حرکت کردیم . حدود ساعت ۱۰ صبح همراه با یک ون ده نفره به سمت زیارت گرگان حرکت کردیم .  پس از استراحت و صرف ناهار در منزل سه طبقه ای که در نظر گرفته شده بود بازدید و پیمایش النگ‌دره و هزار پیچ گرگان رو داشتیم و شب را در منزل استراحت کردیم .

روز بعد پیمایش منطقه زیبای شمسک و صرف صبحانه در آن منطقه و بازدید چشمه را داشتیم و بعد از ظهر برای صرف ناهار به آبشار زیارت رفتیم .

شب را در منزل استراحت کردیم و یک شب نشینی زیبا و بارانی دور آتش بخاری ذغالی روی پشت بام مسقف منزل داشتیم به همراه ماکارونی که جناب حکیم الهی زحمت پختشو کشیده بودند . روز سوم بازدید گل فشان قارن یارق ، دریاچه زیبای ید ، آب بند توشن گرگان ، تالاب آلما گل و بازارچه مرزی اینچه برون را داشتیم .

شب مجددا به منزل برگشتیم و یک تولد زیبای خودمانی به همت محمد جواد رضایی گرفتیم برای متولدین فروردین ماه و روز آخر پس از بازدید منطقه حفاظت شده قرق و آهوهای زیبای این منطقه و پیمایش مسیر زیبای آبشار کبودوال و بازدید آبشار حدود ساعت ۱۲ با اتوبوس وی ای پی به سمت شیراز حرکت کردیم و همگی به سلامت صبح روز بعد شیراز بودیم .

 

سرپرست برنامه : معصومه نعمت الهی

نوید شریفی – علیرضا زارع – علیرضا حکیم الهی – سید محمد جواد رضایی – سپیده عباسی یادکوری – سیده فاطمه کاظمی – محبوبه ممتحن – لیلا صالح فرد – مژگان جوینده

 

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام