گزارش برنامه شب مانی و پیمایش چهارمحال و بختیاری در تاریخ 10 الی 15 خرداد 1402

به نام خداوند هستی بخش 

چهارشنبه شب به تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۹:۳۰ با یک دستگاه اتوبوس وی ای پی و به اتفاق ۱۰ نفر از همنوردان به سمت شهر کرد حرکت کردیم . حدود ساعت ۶ صبح شهرکرد بودیم و پس از صرف صبحانه با یک دستگاه ایویکو به سمت روستای سرآقا سید حرکت کردیم . حدود ظهر سر آقا سید رسیدیم .

پس از صرف ناهار که دمپخت محلی بود ، بعد از ظهر آبشار استونا رو بازدید کردیم و شب را در اقامتگاه زیبایی با ویو روستا و صرف شام محلی که شامل عدس و گوشت بود گذراندیم . صبح روز بعد پس از صرف صبحانه محلی که تخم مرغ و تره کوهی بود حرکت کردیم . پس از بازدید غار چما و خرید از فروشندگان محلی و بازدید آبشار شیخ علی خان و خرید از بازارچه محلی و صرف ناهار که چلو جوجه و مخلفات بود به جهت بازدید تونل کوهرنگ و منزل سردار اسعد بختیاری رفتیم .

در پایان روز کنار تالاب زیبای چغاخور کمپ کردیم و شب را آتش روشن کردیم .

پس از صرف شام که دمپخت محلی و گوشت بود داخل چادر استراحت کردیم . صبح روز بعد به سمت دوپلان حرکت کردیم و در طی مسیر در منطقه نوغان حلیم و عدسی برای صبحانه صرف شد و نهایتا پس از بازدید از سایت تفریحاتی دوپلان و بازدید بانجی جامپینگ و سویینگ و استفاده از زیپ لاین و پل معلق ناهار کباب کنجه و پلو داخل رستوران صرف گردید و به جهت استراحت به کمپ عشایری رفتیم .

شب شام همبرگر داشتیم و روز بعد یک میز صبحانه محلی و بعد برای ناهار و برنامه رفتینگ به منطقه دوپلان رفتیم و ناهار که چلو کباب بود را صرف کردیم و نهایتا شب به کمپ عشایری برگشتیم و شام که ماهی کباب قزل بود صرف کردیم . صبح روز بعد پس از صرف صبحانه محلی و بازدید غار و استخر موجود در منطقه ناهار که چلو گوشت بود را صرف کردیم .

به شهرکرد رفتیم و به سمت شیراز با یک دستگاه اتوبوس وی ای پی حرکت کردیم .

سرپرست : بهار نعمت الهی

حاج سهراب جعفری – علی کشاورزی – سید محمد جواد رضایی – علیرضا حکیم الهی – محمد حقیقی – مژگان جوینده – لیلا صالح فرد – محبوبه ممتحن – فیروزه زارعیان جهرمی

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام