خلاصه ای از نشست هفتگی باشگاه طبیعت دوست در تاریخ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲

آغاز گر جلسه خانم زهره شریفی مجری خوش سخن باشگاه بودند ایشان عناوین جلسه را عنوان کردند .

پس از ایشان آقای رجبی در خصوص خانواده کوهنوردی  و خانه هلال باشگاه صحبت کردند و به چند نفر از اعضاء کارت عضویت هلال احمر تقدیم نمودند .

سپس گزارش برنامه ی قله برف انبار ،  ابیانه و نطنز توسط آقای رحمانیان با پخش کلیپ ارائه گردید . این برنامه به سرپرستی آقای بهروز پایداری اجرا گردیده بود.

در ادامه خانم بیتا عسکری پور گزارش برنامه دوچرخه سواری قصر قمشه به سرپرستی خانم آریان فر و گزارش برنامه ی ۱.۵ روزه مسیر قلات ، کدیون و آب پرده در روز اول  و روز دوم بازگشت از گردنه ی شول را  به سرپرستی آقای شهرام آریان فر  با پخش کلیپ ارائه دادند .

سپس گزارش برنامه قله ی دیشک( دیش) کازرون در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه توسط آقای پایداری ارائه گردید این برنامه به سرپرستی آقای بهروز پایداری نیز اجرا گردیده بود .

پس از ایشان آقای مهرآسا گزارش قله ی برف کرمو دنا را با پخش کلیپ ارائه دادند ؛ این صعود با حضور ۱۴ نفر به سرپرستی آقای صابر کشاورز اجرا گردیده بود .

سپس آقای صوفی در خصوص صعود همزمان ۵۲ قله ی دنا صحبت کردند و عنوان کردند اعضاء شرکت کننده در این برنامه باید دوره های آموزشی را گذرانده باشند .

در ادامه خانم افسانه باقری سرپرست بانوان در خصوص عکس و فیلم  برنامه های اجرا شده صحبت کردند که جهت پخش در اینستا کلیپ ها و عکس ها را به آقای عباس زمانی به موقع تحویل دهند . ایشان همچنین در مورد کلاسهای آموزشی به تفصیل صحبت کردند.

سپس آقای محمد صوفی گزارش قله ی کرکس  که به سرپرستی آقای بهروز پایداری اجرا گردیده بود را با پخش کلیپ ارائه دادند و در پایانِ گزارش ، لوح صعود قله ی کرکس و برف کرمو به اعضاء شرکت کننده در این برنامه ها داده شد .

همچنین در این جلسه ؛ گزارش برنامه ی پاکسازی محیط زیست دریاچه ی مهارلو با نمایش عکس توسط آقای جواد عطروش ، مجری این برنامه ارائه گردید .

جلسه در ساعت ۲۰:۳۰ به اتمام رسید و عکسی به یادگار  گرفته شد .

 

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام