خلاصه ای از نشست هفتگی باشگاه طبیعت دوست دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲

جلسه با مجری گری خانم زهره شریفی آغاز گردید و عناوین گزارش ها اعلام شد .

اولین گزارش توسط خانم الهام میر شاهی از صعود به قلل دنا در طرح ۵۱ قله ارائه گردید . این مسیر که قله های قدویس ، کل بلبل ، کل شیدا و چاه وهلی بود به سرپرستی آقای صابر کشاورز اجرا گردید. همه نفرات تا محل شب مانی با هم بودند و طبق زمان بندی همه ی تیم ها در ساعت ۹ صبح روز جمعه بر فراز قله ها ایستادند و پرچم طبیعت دوست و پیشکسوتان را بر افراشتند .

سپس آقای رسول عباسی در خصوص دو برنامه ی باشگاه طبیعت دوست که قرار است اجرا گردد توضیحات کاملی دادند . همچنین ایشان سرپرست بخشی از قله های شرقی دنا؛  قلات بزی ، فردای قیامت و آب سپاه از طرح ۵۱ قله بودند نفرات شرکت کننده در این صعود توسط دو ماشین شخصی به محل مورد نظر رسیدند و در ساعت ۹ صبح روز جمعه بر فراز قله ها ایستادند و صعود پرچالشی را تجربه کردند .

در ادامه آقای صوفی طراح برنامه ی ۵۱ قله با ابراز خوشحالی از اجرای موفق این صعود از کلیه اعضاء تشکر کردند و اعلام کردند هدف از این صعود همدلی ،همکاری و همفکری بوده که محقق شده است .

پس از ایشان آقای پایداری در خصوص صعود به قله علم کوه که طبق تقویم قرار است اجرا گردد توضیحات کاملی دادند.

سپس آقای ابوذر آسیابانی از آقای بهروز پایداری که در راستای اجرای موفق برنامه های باشگاه طبیعت دوست همواره کوشا بودند تشکر کردند . همچنین ایشان از طرح صعود ۵۱ قله که به نحو شایسته اجرا گردید و کلیه نفرات در سلامت کامل بازگشتند صحبت کردند و این کار گروهی را ستودند و از کلیه همکاران و اعضاء پشتیبان این طرح قدردانی نمودند .

آقای آسیابانی در خصوص تقویم ۶ ماهه اول صحبت کردند و اعلام کردند از هم اکنون جهت برنامه های تقویم ۶ ماهه دوم در تلاشند ، همچنین اعلام کردند کمیته ی فنی قرار است تیم فنی تشکیل دهند که در اجرای برنامه های فنی همکاری نماید .

در ادامه آقای ابراهیمی در مورد اجرای موفق طرح ۵۱ قله دنا به تفضیل صحبت کردند و از تک تک افراد شرکت کننده در این صعود موفق قدردانی نمودند و عنوان کردند در این برنامه ۱۳ سرپرست در مسیرهای مختلف با نفرات شرکت کننده همکاری می کردند . ایشان از همکاری ، همدلی و پشتیبانی رییس فدراسیون کوهنوردی و رییس هیات کوهنوردی استان فارس قدردانی ویژه نمودند .

همچنین از کتابی که قرار است در این خصوص تهیه گردد صحبت کردند . آقای ابراهیمی اعلام کردند که بعد از ایام محرم و صفر حتما به مناسبت این صعود جشنی برگزار خواهند کرد . ایشان از همکاری و پشتیبانی خانه ی هلال باشگاه طبیعت دوست که در این صعود زحمت فراوان کشیدند  تشکر و قدردانی نمودند.

در ادامه دو سبد گل بسیار زیبا از طرف خانم شهلا مصلح به آقایان ابراهیمی و صوفی اهدا شد.

سپس آقای رجبی در مورد مشکلات و سختی های امداد رسانی و نجات  در کوهستان صحبت کردند  .

در پایان خانم محبوبه محمدی از همدلی و همراهی بعضی اعضاء  از جمله آقای مسعود زارع در برنامه ها و تمرینات صحبت و قدردانی نمودند و همچنین از آقای ابراهیمی و سایر دست اندرکاران طرح بزرگ دنا تقدیر کردند . جلسه پس از گرفتن عکسی به یادگار به پایان رسید .

 

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام