خلاصه ای از نشست هفتگی باشگاه طبیعت دوست دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲

خانم زهره شریفی مجری جلسه با کلام شیوای خود به حاضرین خوش آمد گفتند و عناوین جلسه را اعلام نمودند  .
در ابتدا گزارش علم کوه توسط آقای پایداری با عکس و کلیپ ارائه گردید این صعود در تاریخ ۲۳ تا ۲۶ مردادماه  به سرپرستی ایشان و با حضور ۲۷ نفر از اعضاء اجرا گردید و در پایان گزارش به شرکت کنندگان لوح صعود اهداء گردید .
سپس گزارش صعود به قله ی دماوند از جبهه شمال شرقی توسط خانم میرشاه ارائه گردید این صعود به سرپرستی آقای صابر کشاورز اجرا گردید همچنین خانم میرشاه از اهمیت حمایت روانی تیم هایی که قصد صعود به دماوند دارند صحبت کردند .
در پایان گزارش لوح صعود به شرکت کنندگان اهداء گردید .
در ادامه آقای ایمان زارع مسوول ناوبری باشگاه در مورد اهمیت مسائل زیر صحبت کردند :
– حضور افراد در جلسات باشگاه
– مسوولیت پذیری اعضاء و ارائه پیشنهادات و انتقادات سازنده
– تفکر و اندیشه ی موثر
ایشان از اهمیت برنامه ریزی ،آماده سازی ، داشتن اطلاعات کافی حین صعود و سپس گزارش نویسی اصولی در برنامه هایی که قرار است اجرا شود صحبت کردند و آن را مهم دانستند .
سپس آقای ابراهیمی مدیر عامل باشگاه در مورد برنامه هایی که در این ماه توسط سرپرستان جوان و توانمند باشگاه اجرا گردیده است صحبت کردند و آنها را ستودند . ایشان از سرپرستانی که مسوولیت و سرپرستی مسیرهای دنا در طرح ۵۱ قله را برعهده داشتند و همچنین کلیه ی اعضاء شرکت کننده تقدیر کردند و عنوان کردند؛ سمیناری در این خصوص در مهرماه اجرا می گردد. آقای ابراهیمی در مورد ارائه گزارش کامل مسیرهای صعود به ۵۱ قله ی دنا توسط سرپرستان مربوطه صحبت کردند که قرار است پس از بررسی به همراه تاریخچه ی گروه و باشگاه طبیعت دوست به صورت کتاب چاپ گردد و همکاری گروهی و مشارکت کلیه ی اعضاء را می طلبد .
در ادامه آقای آسیابانی مسوول کمیته فنی در خصوص تقویم شش ماهه باشگاه صحبت کردند ، ایشان عنوان کردند سرپرستان باشگاه حتما با کمیته فنی در تعامل باشند و همکاری و هماهنگی های لازم را انجام دهند تا در برنامه ها مشکلی ایجاد نگردد .
پس از ایشان آقای مصطفی رجبی مسوول خانه ی هلال باشگاه از طرح صندوق آب یا نذر آب که جهت کمک به آسیب دیدگان خشکسالی در هلال احمر طراحی گردیده است صحبت کردند که میتواند به صورت کمک های نقدی نیز واریز گردد .
جلسه در ساعت ۲۱ به پایان رسید و عکسی به یادگار ثبت گردید .
profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام